چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 85047
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله نوری همدانی: از فرزندان سپاه تشکر می‌کنیم

قم نيوز : آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی نشان دادند که فرهنگ عاشورایی و فاطمی هنوز زنده است.
آیت‌الله نوری همدانی: مردم نشان دادند فرهنگ عاشورایی و فاطمی هنوز زنده است/ از فرزندان سپاه تشکر می‌کنیم
آیت‌الله نوری همدانی: مردم نشان دادند فرهنگ عاشورایی و فاطمی هنوز زنده است/ از فرزندان سپاه تشکر می‌کنیم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تاکید بر ضرورت اهتمام طلاب به تبلیغ در ایام فاطمیه اظهار کرد: فاطمیه باید زنده باشد چراکه این فاطمیه است که کربلا پرور و شهیدپرور است.

وی درس‌آموزی از فاطمیه و فرهنگ آن را مهم دانست و تصریح کرد: طلاب این مکتب ظلم ستیز را باید به عموم مردم بشناسانند چرا که این فاطمیه است که دفاع از حق را به ما می‌آموزد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: مردم در تشییع  شهید سردار سلیمانی نشان دادند که فرهنگ عاشورایی و فاطمی هنوز زنده است.

وی اقدام ایران در حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق را مورد توجه قرار داد و افزود: از این اقدام فرزندان سپاه که دیشب نخستین ضربه را به تروریست‌های نظامی آمریکا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی ضمن گرامیداشت یوم‌الله 19 دی، این روز را ایام‌الله دانست و بر ضرورت زنده‌نگه داشتن این روز تاکید کرد و گفت: خداوند هیچ‌گاه سطح زمین را بدون امام و رهبر نگذاشته است؛ استکبار سعی کرده جریانی در مقابل پیامبران و ائمه(ع) به وجود بیاورد، ما وظیفه‌ داریم که در برابر این جریان بایستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از این نظام، که  به‌پای آن خون‌های فراوانی ریخته شده است حمایت کرد افزود: باید روز به ‌روز در راه اسلام و انقلاب قدم برداریم، ولایت‌فقیه، بیداری در برابر دشمن و صبر سه ستون قوی اسلام و انقلاب هستند که باید با قوت و حدت بیشتری از آن حمایت کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5z0j.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما