پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : 85102
منبع : خبرگزاری فارس

جامعه مدرسین جان‌باختن هموطنان در حادثه کرمان و سقوط هواپیما را تسلیت گفت

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جان‌باختن تعدادی از هموطنان در حوادث کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت.
جامعه مدرسین جان‌باختن هموطنان در حادثه کرمان و سقوط هواپیما را تسلیت گفت
جامعه مدرسین جان‌باختن هموطنان در حادثه کرمان و سقوط هواپیما را تسلیت گفت
به گزارش قم نیوز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه‌ تلخ جان‌باختن تعدادی از مردم در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری در تهران، پیام‌های تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت این نهاد حوزوی به این شرح است: حادثه‌ تلخ و اندوه‌بار جان‌باختن و مصدومیت ده‌ها نفر از دلدادگان مکتب ایثار و شهادت در مراسم عظیم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی در کرمان، دل‌ها را لبریز از اندوه و تأسف کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های آنان، رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و شفای آسیب‌دیدگان را از خداوند متعال خواستار است همچنین از مسئولان و دست‌اندرکاران می‌خواهد همه‌ی تلاش خود را برای علاج مصدومان و کاستن از مصائب داغداران به کار گیرند.

همچنین این نهاد حوزوی در پیام تسلیت دیگری آورده است: حادثه‌ تلخ و مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری و جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان عزیز و اتباع دیگر کشورها موجب تأسف و تأثر شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال صبر و بردباری برای بازماندگان و رحمت و مغفرت برای جان‌باختگان را مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0ydc.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما