دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : 85230
منبع : خبرگزاری ايرنا

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:شهدای روحانی ناشناخته مانده‌اند

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روحانیت همواره درصف اول مبارزه قرار داشته و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند اما شهدای روحانیت همچنان در بین جامعه و حوزه‌های علمیه ناشناخته مانده‌اند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:شهدای روحانی ناشناخته مانده‌اند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:شهدای روحانی ناشناخته مانده‌اند
به گزارش قم نیوز آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار مدیرکل و معاونان و مدیران بنیاد شهید وامور ایثارگران قم افزود: از نظر جمعیتی، روحانیت بیشترین شهید را در بین اقشار تقدیم انقلاب کرده‌است.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تحکیم انقلاب است، افزود: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و تکریم این خاندان معظم وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: نهاد بنیاد شهید وامور ایثارگران که ثمره انقلاب است جایگاه ویژه‌ای درخدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران مهمترین نهادی است که با انقلاب متولد شد و دارای قداست و جایگاه ارزنده‌است.

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: کارکرد مهم این نهاد تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار است که از اهمیت بسزایی برخوردار  بوده و خدمت به شهدا با اجر فراوانی همراه‌است. 

وی اضافه کرد: در راستای معرفی شهدای روحانیت باید اقدامات موثرتری صورت گیرد تا جامعه با این شهدا هر چه بیشتر آشنا شود و نقش بنیاد شهید دراین عرصه نقش ارزنده‌ای است.

وی تاکید کرد: قم با وجود حرم کریمه اهل بیت (ع)، حوزه های علمیه و حضور مراجع عظام و علما و البته اهل قم که مورد تاکید معصومین (ع) است و از جایگاه ویژه ای در خدمت رسانی برخوردار می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم نیز دراین دیدار گفت: خدمت در این استان با توجه به جایگاه ارزنده آن از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند تصریح کرد: استان قم ۶ هزار شهید و بیش از ۱۱ هزار جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است.

وی گفت: قم نقش موثری درشکل‌گیری انقلاب داشته و در دوران دفاع مقدس نیز حضور موثری در جبهه های حق علیه باطل ایفا نموده‌است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchvin6.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما