سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 85249
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم:

محدوده جمکران با مشکل کمبود پارکینگ و پارک‌سوار مواجه است

قم نيوز : مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: در محدوده جمکران با معضل کمبود پارکینگ و پارک سوار مواجه هستیم که سازمان مدیریت بحران کشور برای این منظور هزار میلیارد ریال را تخصیص داده ولی هنوز پرداخت نشده است‌.
محدوده جمکران با مشکل کمبود پارکینگ و پارک‌سوار مواجه است
محدوده جمکران با مشکل کمبود پارکینگ و پارک‌سوار مواجه است
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی در شورای حمل‌ و نقل و ترافیک استان که در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد، با قدردانی از همکاری های انجام شده برای خدمت رسانی به حاضران در تشییع سردار سلیمانی گفت: در جریان برگزاری این مراسم باشکوه مدیریت جهادی به تمام معنا اتفاق افتاد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با یادآوری اینکه سال گذشته برای جشن های نیمه شعبان ۹۸ ایستگاه صلواتی در مسیر جمکران برپا شد، گفت: برای مراسم تشییع شهدا که تنها یک روز بود، ۶۰ ایستگاه صلواتی استقرار پیدا کرد.

میرهادی اضافه کرد: در این روز ۹۰ هزار لیتر آب آشامیدنی توزیع، و ۲۷ دستگاه ماشین آلات آتشنشانی نیز در حالت آماده باش قرار داشتند.

وی همچنین معضل کمبود پارکینگ و پارک سوار در محدوده جمکران را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: سازمان مدیریت بحران کشور برای این منظور هزار میلیارد ریال را تخصیص داده ولی هنوز پرداخت نشده است‌.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: بهترین کار برای جلوگیری از ازدحام وسایل نقلیه در محدوده جمکران، ایجاد پارکینگ های متعدد در ورودی های شهر قم است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchwin6.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما