يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 85335
منبع : خبرگزاری فارس

صدور بیش از ۳ هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو

قم نيوز : شهردار منطقه دو قم از صدور بیش از 3 هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو خبر داد.
صدور بیش از ۳ هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو
صدور بیش از ۳ هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با بیان اینکه جمعیت کل خانوارهای ساکن در منطقه دو قم بیش از 54 هزار خانوار است، اظهار کرد: مساحت خالص معابر و شوارع این منطقه بیش از یک میلیون و 940 هزار مترمربع و مساحت معابر اصلی منطقه هم حدود یک میلیون و 412 مترمربع است.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه خدمات‌شهری در این منطقه اظهار کرد: با توجه به وسعت منطقه و جمعیت بالای آن پیمانی در راستای تامین نظافت و امور خدمات شهری منطقه منعقد شده است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه نظافت شهری در منطقه به ازای هر مترمربع هرساله افزایش می یابد، افزود: روزانه بیش از 120 تن پسماند از سطح این منطقه جمع‌آوری می‌شود.

رحیمی یکی از مشکلات این منطقه را بحث فاضلاب دانست و گفت: تاکنون 3 هزار و 320 اخطاریه مرحله اول و دوم فاضلاب برای ساکنین منطقه صادر شده و به بیش از 5 هزار نفر نیز آموزش‌های مرتبط با فاضلاب خانگی داده شده است.

وی با بیان اینکه 118 هزار متر نهر در منطقه دو وجود دارد، گفت: 124 نیروی پاکبان در شب، 10 نیرو پاکبان در روز، 28 پیک بهداشت در شب، 7 پیک بهداشت در روز، 6 سرکارگر، 2 نیروی اداری و 3 نیروی شستشوی امور مرتبط با نظافت منطقه را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdks0j.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما