دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 85366
منبع : خبرگزاری فارس

واژگونی اتوبوس 3 کشته و 13 مجروح برجای گذاشت+اسامی مجروحان

قم نيوز : سخنگوی اورژانس قم از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه – سلفچگان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه 3 نفر کشته و 13 نفر مصدوم شدند که حال 4 نفر از مصدومان وخیم است.
واژگونی اتوبوس 3 کشته و 13 مجروح برجای گذاشت+اسامی مجروحان
واژگونی اتوبوس 3 کشته و 13 مجروح برجای گذاشت+اسامی مجروحان
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت 2 و 57 دقیقه بامداد امروز بیان کرد: این حادثه درمحور ساوه-سلفچگان، 5 کیلومتر بعد از عوارضی رخ داد.

وی بیان کرد: پس از دریافت خبر و با توجه به ماهیت حادثه ، 10 دستگاه آمبولانس اورژانس و یک خودروی فرماندهی حادثه به محل اعزام شد.

سخنگوی اورژانس قم یادآور شد: پس از ارزیابی صحنه مشخص شد این حادثه متاسفانه سه نفرفوتی(۲ خانم و۱ آقا) و 13 مجروح داشت که مجروحین پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل به مراکز درمانی نکویی-فرقانی و امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات از محل حادثه وضعیت 4 نفر از مصدومین این حادثه وخیم گزارش شده است و این مصدومان با عملیات احیاء به بیمارستان منتقل شدند.

فراهانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از مجروحین دچار قطع عضو شد.

وی یادآور شد: محسن سورانی، فاروق جلالی، حفیذ جلالی، سیروس علیزاده و یک نفر مجهول الهویه که خانم حدودا ۳۴ ساله است به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم خاطرنشان کرد: همچنین خانم ها عاطفه براتی، آتنا شریفی، زهرا اشرف زاده و مهتاب علیان و آقایان هوشنگ پرکوار، مجید فلاحتی، حسین غلامرضایی و فردی به نام سجاد نیز به بیمارستان فرقانی برای مداوا اعزام شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdch-xn6.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما