دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 85371
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
شهردار منطقه چهار قم ؛

منطقه چهار قم در حال حاضر ۱۰۶ پروژه فعال دارد

قم نيوز : اصفهانیان مقدم گفت: ۵۹ پروژه مربوط به معاونت امور زیربنایی، ۳۴ پروژه مربوط به معاونت خدمات شهری و ۱۳ پروژه مربوط به معاونت اجرایی بوده است.
منطقه چهار قم در حال حاضر ۱۰۶ پروژه فعال دارد
منطقه چهار قم در حال حاضر ۱۰۶ پروژه فعال دارد
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته بالغ بر ۱۰۷ پیمان و قرارداد در حوزه خدمات شهری منعقد شده است؛ گفت: مبلغ این قرارداد‌ها بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بوده که در بین مناطق هشتگانه از لحاظ ریالی و حجمی کم‌نظیر است.

اصفهانیان مقدم بهبود سیما و منظر شهری، مدیریت پسماند و… را جزو موضوعات این قرارداد‌ها عنوان کرد و گفت: از لحاظ پیشرفت فیزیکی این پیمان‌ها بالای ۶۵ درصد و برنامه‌ای حدود ۶۰ درصد تحقق داشته‌ایم.

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه این منطقه در حال حاضر ۱۰۶ پروژه فعال دارد تصریح کرد: ۵۹ پروژه مربوط به معاونت امور زیربنایی، ۳۴ پروژه مربوط به معاونت خدمات شهری و ۱۳ پروژه مربوط به معاونت اجرایی بوده است.

اصفهانیان مقدم با تاکید بر اینکه مجموع بودجه عمرانی منطقه چهار ۱۳۰ میلیارد تومان بوده است افزود: ۴۵.۷ درصد بودجه در حوزه زیربنایی و خدمات شهری تقسیم شده است.

او مجموع هزینه‌ها را ۴۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: براساس عملکرد کنترل پروژه هشت‌ماهه بین مناطق این منطقه رتبه سوم را کسب کرده و از نظر ارزیابی عملکرد هم با امتیاز ۷۸ رتبه سوم را به دست آورده است.

اصفهانیان مقدم وضعیت پروژه‌های منطقه چهار را از نظر پیشرفت فیزیکی مورد توجه قرار داد و گفت: ۶۱ درصد پیشرفت برنامه‌ای داشتیم و پیشرفت حوزه معاونت زیربنایی ۷۱ درصد، خدمات شهری ۶۱ درصد، مالی هم ۵۳ درصد بوده است.

شهردار منطقه چهار قم درآمد این منطقه را از نظر پیش‌بینی و عملکردی مطلوب خواند و افزود: ۲۱۰ میلیارد درآمد پیش‌بینی شده منطقه بوده که ۲۰۷ میلیارد آن محقق شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdfs0j.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما