دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 85380
منبع : خبرگزاری مهر
با حضور خیرین؛

۳۵۰ میلیون تومان در قم برای کمک به سیل‌زدگان اهدا شد

قم نيوز : مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به همت خیرین قم برای کمک به آسیب دیدگان سیل‌ در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان جمع آوری شد.
۳۵۰ میلیون تومان در قم برای کمک به سیل‌زدگان اهدا شد
۳۵۰ میلیون تومان در قم برای کمک به سیل‌زدگان اهدا شد
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان با اشاره به برگزاری مراسم «سیل مهربانی» و گلریزان ویژه جمع آوری کمک برای سیلزدگان، افزود: این مراسم با حضور جمعی از خیرین، اصناف، تجار و صنعتگران استان قم در مجتمع ناشران استان قم برگزار شد.

وی گفت: در این مراسم با همت خیرین مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل‌های اخیر جمع آوری شد.

وی ادامه داد: همچنین آب معدنی، لوازم گرمایشی و مواد غذایی شامل، کنسرو، حبوبات و پوشاک، پتو و چادر نیز توسط مردم و خیرین در این گلریزان به مردم آسیب دیده از سیل اهدا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: جشن گلریزان با حضور بیش از ۵۰ نفر از جوانان، داوطلبان و کارکنان هلال احمر قم و با استقرار ۲۵ صندوق ثابت و سیار در سطح شهر و همچنین مجتمع ناشران برگزار شده است.

وی گفت: تاکنون سه محموله از اقلام اهدایی مردم و بسته‌های غذایی یک ماهه و ۷۲ ساعته کمک‌های هلال احمر قم به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzs0j.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما