سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۰
کد مطلب : 85392
منبع : خبرگزاری تسنیم

شهردار قم: با اجرایی نشدن پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی(ره) و کیوانفر خجالت‌زده مردم هستیم‌

قم نيوز : شهردار قم با اشاره به اختلاف‌نظرهای ایجادشده در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان امام کیوانفر گفت: شهرداری اصراری برای اجرای پروژه نداشته و امروز خجالت‌زده مردم است.
شهردار قم: با اجرایی نشدن پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی(ره) و کیوانفر خجالت‌زده مردم هستیم‌
شهردار قم: با اجرایی نشدن پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی(ره) و کیوانفر خجالت‌زده مردم هستیم‌
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان نژاد یکشنبه‌شب در جلسه شورای ترافیک  استان قم که با ریاست استاندار قم در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به اختلاف‌نظرهای ایجادشده در اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خیابان امام کیوانفر اظهار داشت: شهرداری اصراری برای اجرای پروژه نداشته و امروز خجالت‌زده مردم است.

وی با ابراز گلایه از مدیران استانی و استانداری افزود: متأسفانه طرحی که تمام مصوبات قانونی آن گرفته‌شده هنوز بعد از گذشت 11 ماه اجرایی نشده و در مرحله کارشناسی باقی‌مانده و این عدم تصمیم‌گیری مدیران استانی عامل تأخیر در اجرای این پروژه است درحالی‌که امروز این طرح باید به بهره‌برداری می‌رسید.

شهردار قم ادامه داد: پروژه‌ای که 11 ماه پیش تعیین اعتبار و پیمانکار آن مشخص‌شده متوقف مانده و امروز با بودجه سال گذشته و افزایش قیمت‌های امروز امکان اجرای  آن نیست و تنها سبب خدشه‌دار شدن کارنامه شهرداری قم در اجرای پروژه شده است.

وی کمیسیون ماده 5 را در اجرای تقاطع غیر همسطح امام کیوانفر فاقد جایگاه قانونی دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری دیگر اصراری بر اجرای طرح نداشته و با مطرح‌شدن این طرح و اختلاف‌نظرها در مطبوعات مردم باید قضاوت کنند.

سقاییان نژاد با تأکید بر تصمیم‌گیری بر نحوی اجرای طرح نه اصل طرح بیان کرد: برگزاری این جلسه در صورتی می‌تواند  توجیه داشته باشد که بخواهیم بر سر چگونگی اجرای طرح بحث کرده و به نتیجه برسیم وگرنه بهتر است طرح از دستور کار خارج‌شده و به‌عنوان نمونه‌ای از عدم تصمیم‌گیری مدیران استانی کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxw97.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما