سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 85401
منبع : خبرگزاری تسنیم

قم|مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد

قم نيوز : مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) و بزرگداشت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار شد.
مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد
مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد
به گزارش قم نیوز مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد.

استاد مسعود نجابتی گرافیست برجسته ، محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، فعالان فرهنگی و عرصه رسانه، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه در این مراسم درباره جایگاه بی‌نظیر حضرت زهرا(س) نزد معصومین و مشکلاتی که حضرت زهرا(س) در زمینه ولایت مداری متحمل شدند سخنرانی کرد.

رسالت بوذری در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت، شعرخوانی صابر خراسانی و مدیحه سرایی جواد مقدم از مداحان اهل بیت(ع) نیز از دیگر بخش های این مراسم سوگواری بود.

مصطفی صابر خراسانی شاعر اهل بیت (ع) با اشاره به جایگاه و اهمیت معصومین(ع) گفت: روز تاسوعا پس از اتمام برنامه خانمی نزد من آمد و دست به لباسم کشید و گفت شنیدم شما از امام رضا (ع) می خوانید که به وی گفتم درست است.

وی خاطرنشان کرد: آن خانم گفت مسیحی است ولی هر بار مشکلی در زندگی پیش می آید و گره ای در کارش ایجاد  می شود دست به خراسان می برد و حاجتش را از امام رضا(ع) می خواهد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchzkn6.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما