چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 85439
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت 8 کشتی‌گیر قم در جام بین‌المللی تختی

قم نيوز : رئیس هیأت کشتی استان قم گفت: هشت کشتی‌گیر در ترکیب تیم منتخب قم با حریفان حاضر در رقابت‌های 2020 بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی رقابت می‌کنند.
رقابت 8 کشتی‌گیر قم در جام بین‌المللی تختی
رقابت 8 کشتی‌گیر قم در جام بین‌المللی تختی
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار کرد: بعد از مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان‌پهلوان تختی که به دلیل عدم حضور چشمگیر تیم‌ها و کشتی‌گیران مطرح خارجی کمی مورد انتقاد قرار گرفت، حضور پنج تیم خارجی در مسابقات کشتی فرنگی این تورنمنت معتبر نشان از سطح بالای آن دارد.

وی ادامه داد: قم در رشته کشتی فرنگی استعدادها و ظرفیت بسیار بالایی دارد، چنانکه در یک دهه اخیر همواره شاهد حضور کشتی‌ فرنگی قم در بین تیم‌های برتر کشور و درخشش کشتی‌گیران قم در میادین داخلی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی بوده‌ایم و این رشته برای ورزش قم سهمیه المپیک کسب کرده است.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: کشتی‌گیران قم برای حضور موفق در مسابقات بین‌المللی 2020 جام جهان‌پهلوان تختی از مدت‌ها قبل زیر نظر مربیان مجرب و با دانش خود در سالن کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه قم مشغول تمرین هستند و با بدرقه مدیر کل ورزش و جوانان راهی جام تختی شدند.

وی خاطرنشان کرد: امسال شاهد برگزاری چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی هستیم، مسابقاتی که روزهای سوم و چهارم بهمن ماه در سالن شهید دستغیب شهر شیراز برگزار می‌شود و نماینده‌های قم رقبایی از کشورمان و تیم‌های خارجی قرقیزستان، قزاقستان، روسیه، ارمنستان و تاجیکستان پیش‌رو دارند.

وزیری با بیان اینکه مسابقات سه روز به طول می‌انجامد و به نفرات اعزامی قم برای کسب حداکثر مدال امید زیادی داریم، یاد آور شد: مهدی قادری، رضا مردی، محمدجواد رضایی، امیر عبدی، ابوالفضل زینتی‌رفاه، هادی علیزاده‌پورنیا، مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری هشت دوبنده‌پوش قمی حاضر در این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

رئیس هیات کشتی استان قم در پایان اظهار کرد: اکثر کشتی‌گیرانی که در ترکیب تیم منتخب قم قرار دارند پیش از این به مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی دست یافته‌ و از تجربیات زیادی به واسطه رویارویی با حریفان مطرح و حضور در پیکارهای گوناگون برخوردار هستند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdci35av.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما