چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 85450
منبع : خبرگزاری مهر
معاون استاندار قم:

اصل بی‌طرفی مدیران اجرایی قم در برگزاری انتخابات باید رعایت شود

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم بر رعایت بی‌طرفی مدیران اجرایی در برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: باید از سوء استفاده از امکانات عمومی و دولتی در انتخابات پرهیز شود.
اصل بی‌طرفی مدیران اجرایی قم در برگزاری انتخابات باید رعایت شود
اصل بی‌طرفی مدیران اجرایی قم در برگزاری انتخابات باید رعایت شود
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان‌پور ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با اشاره به لزوم برگزاری انتخاباتی سالم با امنیت و آرامش کامل در این دوره افزود: مردم بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای بزرگ را رقم‌زده و مانع از تحقق خیال خام دشمن در ایجاد فاصله میان مردم و نظام می‌شوند.

وی اتخاذ تدابیر و تمهیداتی جامع برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات را ضروری دانست و گفت: وزارت کشور تنها مرجع برگزاری انتخابات نیست باید بر اساس قوانین همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری کنند و بر صرفه‌جویی و شفاف‌سازی هزینه‌ها در برگزاری انتخابات توجه داشته باشند.

معاون استاندار قم بابیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر دوره‌ای در اوج اقتدار، عظمت و سربلندی قرار دارد، گفت: ایران از منظر تاریخی در هیچ دوره‌ای به این حد از اقتدار نبوده است که این ثمره خون پاک شهدا، حضور مردم درصحنه و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: ابتکار عمل جمهوری اسلامی در موازنه قدرت در منطقه و جهان موجب شده تا دشمنان اسلام این موضوع را برنتافته و به دنبال برنامه‌ریزی برای ضربه به ایران اسلامی باشند.

سلیمان‌پور، آینده انقلاب اسلامی را درخشان دانست و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در شرایط کنونی کشور و منطقه است.

وی لزوم توجه به تنظیم بازار و پاسخگویی مدیران به مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: هنوز ابهام‌هایی میان مردم پیرامون بسته معیشتی وجود دارد که باید دستگاه‌های مرتبط در این زمینه به تمام مردم و مراجعه‌کنندگان پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تأکید بر ضرورت همراهی رسانه‌ها با مدیریت استان برای مدیریت حوادث، گفت: قم در حوادث دی‌ماه عیار خود را نشان داد و با ناکام گذاشتن توطئه دشمنان، برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgabw.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما