پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : 85478
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت 5600 نفر از بانوان در مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی

قم نيوز : تولیت دارالقرآن امام علی از رقابت 5 هزار و 600 نفر از بانوان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی خبر داد.
رقابت 5600 نفر از بانوان در مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی
رقابت 5600 نفر از بانوان در مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی
به گزارش قم نیوز افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی ویژه بانوان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزار شد .

محمد انصاری، تولیت دارالقرآن امام علی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه دوره مسابقات یادبود سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است، گفت: در این دوره مسابقات 5 هزار و 600 نفر ثبت‌نام کردند که در قالب حفظ 10 و 20 جزء، حفظ کل قرائت و ترتیل‌ قرآن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی از برگزاری مسابقات ویژه بانوان از سوم تا 10 بهمن خبر داد و افزود: مخاطبان این دوره مسابقات جامعه قرآنی از سراسر کشور هستند و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود تا به نوعی از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری شود.

تولیت دارالقرآن امام علی با بیان اینکه اکثر شرکت‌کنندگان این مسابقات جوایزی دریافت می‌کنند، گفت: سال گذشته به هزار و 600 نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد که علاوه بر نفرات اول تا سوم، شامل کسانی بود که حدنصاب را کسب کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: برادران شرکت‌کننده از 20 تا 26 بهمن ماه در قالب حفظ 10 و 20 جزء، حفظ کل قرائت و ترتیل‌ قرآن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwabw.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما