پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 85479
منبع : خبرگزاری فارس

دوره‌های آموزشی ازدواج به صورت اختیاری برگزار شود

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: دوره‌های آموزشی ازدواج باید به صورت اختیاری برگزار شود و این دوره‌ها باید نتیجه بخش باشند.
دوره‌های آموزشی ازدواج به صورت اختیاری برگزار شود
دوره‌های آموزشی ازدواج به صورت اختیاری برگزار شود
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به دوره‌های آموزشی ازدواج اظهار کرد: این دوره‌ها باید به صورت اختیاری برگزار شود و این دوره‌ها باید نتیجه بخش باشند، نه اینکه صرفا به دنبال ارائه گزارش باشیم.

وی ادامه داد: دوری از دین آسیب‌های متفاوتی را به دنبال دارد، باید نگاه دین به جوان در جامعه، تبیین شود تا شاهد فاصله گرفتن از جوانان از دین نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: همه باید جوان را باور داشته باشیم و جوان را بپذیریم، اما در بسیاری از جاها به جای جوان باوری، جوان هراسی داریم، در حالی که درصد مهمی از جوانان، منشا خدمت و تولید بودند، دفاع مقدس را جوانان مدیریت کردند.

سلیمان پور با اشاره به سیره شهید سلیمانی اظهار کرد: این شهید هیچ بهانه ای را برای انجام ندادن یک کار مطرح نمی‌کرد، او یک قهرمان ملی و فراملی است، ولی در مقام انسانی، رئوف و مهربان نسبت به خانواده و اطرافیان بود، باید چنین الگوهایی را در دسترس جوانان بگذاریم.

وی ادامه داد: بسیاری از کارها در دستگاه‌های اجرایی خروجی ندارد، باید به دنبال این باشیم که کارهای دستگاه‌ها، خروجی مطلوب داشته باشند، نه این که اقدامات تنها برای نوشتن گزارش کار برای مدیران بالاتر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم خاطرنشان کرد: باید به دنبال کارهایی در استان باشیم که زیبنده سیمای منور حکومت دینی باشد، کارها باید به صورت خالصانه انجام شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco0q4.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما