شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 85502
منبع : خبرگزاری مهر
با پیروزی برابر عقاب تهران رقم خورد؛

ادامه صدرنشینی تیم افق قم در لیگ دسته اول والیبال کشور

قم نيوز : تیم والیبال افق قم با پیروزی برابر عقاب تهران همچنان صدرنشین گروه یک لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور است.
ادامه صدرنشینی تیم افق قم در لیگ دسته اول والیبال کشور
ادامه صدرنشینی تیم افق قم در لیگ دسته اول والیبال کشور
به گزارش قم نیوز  هفته سیزدهم لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه به پایان رسید و در یکی از بازی‌ها در قم، تیم صدرنشین افق موفق شد میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

تیم والیبال افق قم، صدرنشین گروه یک لیگ دسته اول در سالن شهید رضائیان قم به مصاف تیم عقاب نیروی هوایی تهران رفت و موفق شد حریف خود را با حساب ۳ بر صفر مغلوب کند و همچنان در صدر جدول لیگ دسته اول باقی بماند.

تیم افق در این دیدار نزدیک و زیبا، در ست نخست ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما اوج جذابیت این مسابقه در ست دوم بود که عقاب تمام توان خود را برای جبران به کار بست و حتی تا امتیاز ۲۷ نیز پا به پای افق قم پیش رفت اما در نهایت افق توانست در این ست ۲۹ بر ۲۷ صاحب برتری شود.

ست سوم این دیدار نیز دقایقی پرالتهاب را برای هر دو تیم رقم زد اما این ست نیز با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ افق قم به انتها رسید تا در نهایت تیم افق قم از یک بازی پیچیده و سنگین، با برتری کامل و کسب ۳ امتیاز میدان را ترک کند.

بدین ترتیب نماینده والیبال قم صاحب دهمین پیروزی خود از دوازدهمین مسابقه شد و با ۲۸ امتیاز و ۳ امتیاز بیشتر از تیم رده دومی شهرداری قزوین در صدر جدول لیگ دسته یک در گروه نخست باقی ماند.

افق تا پایان مرحله گروهی ۴ بازی دیگر در پیش دارد و به دنبال حفظ موقعیت کنونی خود است. نماینده والیبال قم برای صعود به لیگ برتر باید در پایان مرحله گروهی به دیدار حریفان خود در گروه دوم برود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcj8ieo.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما