قم نيوز : مدیرکل سازمان بازرسی استان قم تغییر کرد و طالبی به جای صلبی منصوب شد.
صلبی تغییر کرد، محمود صلبی در دیدار با علی لاریجانی.
صلبی تغییر کرد، محمود صلبی در دیدار با علی لاریجانی.
به گزارش قم نیوز با حکم رییس سازمان بازرسی کل کشور، محمود صلبی از سازمان بازرسی قم می‌رود و حجت الاسلام طالبی، جایگزین وی شده است.

صلبی ۶ سال در جایگاه بازرس کل استان قم مشغول بود و از جمله فعالیت‌های وی،‌اجرای بیش از ۱۸۰ بازرسی برنامه ای و فوق العاده و ۷۴۵ فقره پرونده بازرسی موردی است.

همچنین در دوران مدیریت وی، به ۵۶۰۰ اعلامیه و شکواییه دریافتی رسیدگی شده است و ۳۳۴ نفر از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به مرجع قضایی جهت رسیدگی به جرم آنان معرفی شده‌اند. ۱۰۴۸ نفر نیز به عنوان متخلف به مراجع اداری در دوران مدیریت صلبی معرفی شده‌اند.

از سوی دیگر برخی پرونده‌های نیز در دوران مدیریت وی به نتیجه نرسید که امید است با حضور حجت الاسلام و المسلمین طالبی این پرونده‌های مطرح در سازمان بازرسی،‌ به دستگاه قضایی ارجاع شده و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

قم نیوز ضمن آرزوی توفیق برای مدیرکل سابق بازرسی قم که به زودی مراسم تودیع وی برگزار می‌شود، از مدیرکل جدید خواستار برخورد جدی و بدون اغماض با متخلفان و جلوگیری از تضییع بیت المال به ویژه در بخش صنعت، سرمایه‌گذاری و ساختمان و راه‌سازی استان است تا حقوق مردم محفوظ بماند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdca6mna.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما