يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 85533
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال قم؛

تیم‌های آرش، ذاکر و مقاومت حریفان خود را شکست دادند

قم نيوز : در هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم‌های آرش، ذاکر و مقاومت حریفان خود را شکست دادند.
تیم‌های آرش، ذاکر و مقاومت حریفان خود را شکست دادند
تیم‌های آرش، ذاکر و مقاومت حریفان خود را شکست دادند
به گزارش قم نیوز هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم شامگاه شنبه در سالن شهید حیدریان قم به پایان رسید و آرش، ذاکر و مقاومت برندگان دیدارهای این هفته بودند.

در بازی‌های برگزار شده تیم فوتسال آرش در دیدار برابر دلسوختگان اهل بیت در یک بازی برتر ۴ بر یک به پیروزی رسید و ۳ امتیاز دیگر به دست آورد و تیم ذاکر پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتسال قم برابر تیم خادم الحسین ۳ بر یک به برتری رسید.

جذاب ترین مسابقه هفته بین تیم‌های مقاومت و شهید رئیس کرمی برگزار شد که این دیدار نزدیک و فشرده در نهایت با برد ۴ بر ۳ تیم مقاومت همراه بود. در تنها تساوی هفته، مسابقه تیم‌های رستوران گلریز و سوهان محمد سیما به تساوی یک بر یک انجامید.

همچنین از دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال قم نیز تیم یاقوت در یک بازی پرگل ۷ بر ۴ برابر تیم خشکبار شورمز به پیروزی رسید و تیم آریا صنعت معصومی ۳ بر صفر فرش شهر را شکست داد.

آتیه سازان نیز با ۳ گل مقابل تیم میعاد به برتری دست یافت و دیدار تیم‌های مهدیار و انصار با پیروزی ۵ بر ۲ تیم انصار به پایان رسید. بدین ترتیب مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قم از پنج شنبه ۱۰ بهمن وارد مرحله حذفی می‌شود و تیم‌های انصار با آتیه سازان و آریا صنعت معصومی با یاقوت در سالن نخلستان قم به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdsk0j.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما