دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 85565
منبع : خبرگزاری فارس

پیشرفت ۸۲ درصدی تقاطع غیر همسطح کارگر/اتمام پروژه تا پایان بهمن ماه

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت 82 درصدی تقاطع غیرهمسطح کارگر خبر داد.
پیشرفت ۸۲ درصدی تقاطع غیر همسطح کارگر/اتمام پروژه تا پایان بهمن ماه
پیشرفت ۸۲ درصدی تقاطع غیر همسطح کارگر/اتمام پروژه تا پایان بهمن ماه
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی زاده با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح کارگر، اظهار کرد: این پروژه به صورت دو تابلیه در طرفین ریل راه آهن برای مسیر رفت و برگشت و دور برگردان بلوار کارگر بین مناطق سه و 6 است که از تابستان امسال آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه با اجرای این تابلیه مسیر کنار ریل راه‌آهن از منطقه سه به منطقه 6 و پل خیابان شاه‌ابراهیم متصل می‌شود، افزود: مدت اجرا 4 ماه بوده که به علت برخی مشکلات طراحی به تعویق افتاده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اعتبار این پروژه را 22 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این پروژه حدود 700 مترمکعب بتن‌ریزی شده و 180 تن میلگرد استفاده شده است.

حلوایی زاده پیشرفت فیزیکی این پروژه را 82 درصد عنوان کرد و افزود: کار سازه‌ای پروژه تا قبل از 22 بهمن اتمام می‌یابد و کار نورپردازی، روسازی پس از آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد محدودیت ترافیکی در بلوار کارگر برای تکمیل پروژه، خاطرنشان‌ کرد: با هماهنگی راهور و شورای ترافیک استان از یکشنبه شب به مدت 5 شب از ساعت 24 تا 6 صبح خیابان کارگر مسدود شده و ترافیک جریان نخواهد داشت تا عملیات تکمیلی پروژه انجام شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdciwwav.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما