دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 85566
منبع : خبرگزاری برنا

بوستان جوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی قم

قم نيوز : معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: یکی از ظرفیت‌های بزرگ تفریحی منطقه دو بوستان جوان است که اقدامات خوبی در آن انجام شده اما جای کار بسیاری در آن وجود دارد.
بوستان جوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی قم
بوستان جوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی قم
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع با تاکید بر اینکه باید وضعیت بوستان‌های جنگلی منطقه دو تعیین تکلیف شود، خاطرنشان کرد: بوستان‌های معصومیه و سلام در ورودی شهر در منطقه دو می‌توانند تبدیل به بوستان شهری شوند و وضعیت این بوستان‌ها باید تعیین تکلیف شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه بزرگترین پروژه‌های شهرداری در منطقه دو اجرا می‌شود، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های بزرگ تفریحی منطقه دو بوستان جوان است که اقدامات خوبی در آن انجام شده اما جای کار بسیاری در آن وجود دارد.

سامع با اشاره به سرانه تفریحی منطقه دو، تصریح کرد: با توجه به هزینه‌های بالای تملک باید از ظرفیت‌های موجود منطقه در راستای تبدیل به بوستان و فضای تفریحی استفاده کرد.

وی با اذعان به اینکه شهرداری قم در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای را در حوزه توسعه فضای سبز رقم زده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه نیاز به کار بیشتری در این زمینه وجود دارد باید زمین مورد نیاز برای توسعه فضای سبز تامین شده و کاشت صورت گیرد چنانچه طی این سال‌های اخیر با قدرت چنین کاری انجام شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjmieo.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما