دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : 85574
منبع : خبرگزاری تسنیم

استان قم در تأمین میوه شب عید مشکلی ندارد‌

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تنظیم بازار شب عید را مورد تاکید قرار داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، استان قم در زمینه تأمین میوه شب عید مشکلی ندارد.
استان قم در تأمین میوه شب عید مشکلی ندارد‌
استان قم در تأمین میوه شب عید مشکلی ندارد‌
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به افزایش قیمت جوجه اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی به منظور تعادل بخشی به بازار باید پیشنهادهای خود را به ستاد تنظیم بازار ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: برای استان تأمین کالا، رعایت قانون و دسترسی مصرف کننده با قیمت قانونی مهم است، منتهی دستگاه‌ها  در این زمینه‌ها باید برنامه ریزی دور اندیشانه داشته باشند.

وی با تاکید بر مدیریت میزان عرضه و تقاضا بازار قبل از بروز مسئله و مشکل گفت: باید چالش‌های موجود را به مسئولان استان منعکس کنیم چرا که از تولید تا مصرف همه حلقه‌ها به هم مرتبط بوده و نباید منتظرحل شدن مشکل به صورت خود به خودی باشیم.

غضنفری در مورد تأمین گاز مایع مورد نیاز استان نیز ابراز کرد: شناسایی مصرف کنندگان واقعی، نظارت مستمر و ساماندهی واحدها بهترین کارهایی است که می‌توان در راستای عرضه و توزیع گاز مایع استان انجام داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: نقش اتحادیه در ساماندهی واحدهای بدون پروانه و پروانه دار که در نقاط دیگری در حال فعالیت هستند، مهم بوده و در بهبود وضعیت کمک می‌کند.

وی تنظیم بازار شب عید را مورد تاکید قرار داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، استان قم در زمینه تأمین میوه شب عید مشکلی ندارد.

غضنفری در پایان با اشاره به انجام ارزیابی در خصوص سامانه تجارت در استان‌ها مطرح کرد: استان قم با اختلاف معناداری در این زمینه رشد داشته و مورد تشویق مرکز قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5wav.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما