شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 85621
منبع : خبرگزاری مهر
سفر ارومیه برای نماینده قم بدیمن بود؛

نماینده کبدی قم در آستانه از دست دادن قهرمانی لیگ برتر

قم نيوز : با نتایج دور چهارم لیگ برتر کبدی مردان نماینده کبدی قم در آستانه از دست دادن قهرمانی لیگ برتر قرار گرفته است.
نماینده کبدی قم در آستانه از دست دادن قهرمانی لیگ برتر
نماینده کبدی قم در آستانه از دست دادن قهرمانی لیگ برتر
به گزارش قم نیوز رقابت‌های لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور در آستانه رسیدن به خط پایان است و اکنون تنها ۲ بازی توسط هر تیم، تکلیف قهرمان فصل جاری لیگ برتر کبدی کشور را مشخص می‌کند و شرایط برای نماینده قم امیدبخش نیست.

تیم کبدی رعد پدافند هوایی که پیش از برگزاری دیدارهای دور چهارم لیگ برتر به میزبانی ارومیه در صدر جدول قرار داشت و امید اول قهرمانی بود با شکست برابر رقیب اصلی خود در راه قهرمانی اکنون شانس خود برای رسیدن به جام را در کمترین حالت ممکن می بیند.

تیم رعد پدافند هوایی قم در دیدار این هفته که روز جمعه در ارومیه برگزار شد برابر تیم سرخنکلاته ۴۴ بر ۳۰ شکست خورد و این شکست به بهای از دست دادن صدر جدول برای این تیم تمام شد به طوری که نماینده قم با همین شکست از رده نخست به رده سوم جدول سقوط کرد.

با وجود پیروزی خیره کننده ۱۰۵ بر ۳۰ برابر هیئت کرمانشاه، تیم رعد پدافند هوایی قم در حالی که ۲ بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش دارد یک امتیاز از ۲ تیم اول و دوم جدول عقب افتاده و بعید به نظر می‌رسد هر دو تیم در بازی‌های پایانی خود به طور همزمان امتیاز از دست بدهند.

در این شرایط تیم رعد پدافند هوایی قم خود را برای پایان دادن به رقابت در لیگ برتر با رتبه سوم یا در حالت خوش بینانه نایب قهرمانی آماده می‌کند و این در حالی است که تیم‌های پایا آذربایجان غربی و سرخنکلاته اول و دوم هستند.

لیگ برتر کبدی با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود و تیم رعد پدافند قم در حالی در این مسابقات شرکت دارد که اغلب بازیکنان آن غیربومی هستند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb80bw.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما