يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۳
کد مطلب : 85633
منبع : خبرگزاری تسنیم

کتاب" عصمت" روایت زندگی شهیده شاخص سال ۹۸ در قم نقد و بررسی می‌شود

قم نيوز : مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: نشست معرفی و نقد کتاب عصمت زندگی شهیده پورانوری شهیده شاخص سال ۹۸ در قم برگزار می‌شود.
کتاب" عصمت" روایت زندگی شهیده شاخص سال ۹۸ در قم نقد و بررسی می‌شود
کتاب" عصمت" روایت زندگی شهیده شاخص سال ۹۸ در قم نقد و بررسی می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام امیرعطاالله جباری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نشست معرفی و نقد کتاب عصمت خاطراتی از شهیده عصمت پورانوری شهیده شاخص سال98، سه شنبه 15 بهمن ساعت 16 با حضور نویسنده اثر و حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدمهدی بهداروند منتقد این کتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و با همکاری و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی (شهید لواسانی)، تالار غدیر در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد: نقد کتاب عصمت با هدف نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی با تاسی به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و معرفی زنان شهیده با حضور خانواده های معظم شهیدان و جانبازان و اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه تشکیل می شود.

جباری ادامه داد: کتاب عصمت شامل 7 فصل است که به صورت روایت و با قلمی روان نگارش شده است و به زندگی شهیده در شرایط سخت پیش از انقلاب و  جنگ تحمیلی می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: منتقد کتاب عصمت حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدمهدی بهداروند نویسنده کتاب «‌زندان الرشید» است که به بررسی کتاب می‌پردازد، تفریظ دکتر محمد رضا سنگری بر این کتاب نشان از تاثیرگذاری این اثر ارزشمند بر نسل امروز به ویژه دختران جوان و نوجوان ایرانی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexp8v.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما