شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 85792
منبع : خبرگزاری مهر

انقلاب اسلامی؛ چهل سال قوی و عزتمند

قم نيوز : یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران مقابله قدرتمندانه و با عزت در رابطه با حوادث و مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین المللی است.
انقلاب اسلامی؛ چهل سال قوی و عزتمند
انقلاب اسلامی؛ چهل سال قوی و عزتمند
به گزارش قم نیوز سید احمد میرعمادی نوشت: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال با عزت و اقتدار به حرکت شتابان خود ادامه داده و همواره دشمنان را ناامید کرده است. مروری بر حوادث و جریانات داخلی و خارجی به خوبی گواهی بر عظمت انقلاب اسلامی ایران در ایستادگی قدرتمندانه و با عزت در طول ۴۰ سال بوده است:

- امام بزرگوار با دست خالی در مقابل رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی قدرتمندانه مبارزه نمود و عزتمندانه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی، با قدرت و عزت در برابر شرق و غرب ایستادگی کرد.

- ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابله با جنگ تجاوزگرانه صدام، هشت‌سال قدرتمندانه و با عزت جنگید و سرانجام پیروز شد. جنگی که تمام کشورهای منطقه از صدام حمایت و پشتیبانی مالی می‌کردند و تمام کشورهای غربی تجهیزات و سلاح در اختیار عراق قرار می‌دادند و از صدام متجاوز در شورای امنیت حمایت می‌کردند.

- در طول ۴۰ سال سیاست ایران در مقابله با تحریم‌ها و محاصره اقتصادی قدرتمندانه و باعزت بوده است

علی رغم فشار اقتصادی شدید دشمن، انقلاب اسلامی هرگز از خود ضعف و انفعال نشان نداد و با اعتماد و تکیه بر توانمندی‌های داخلی و بی اعتمادی به دشمن با قدرت و عزت تحریم‌ها را مهار و دشمن را ناکام کرد.

- در حوادث داخلی همچون ترور، ایجاد آشوب و اخلال، فتنه ۸۸ و … مردم ایران با قدرت و عزت از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع کردند و در مقابل تروریسم‌ها، آشوبگران و فتنه انگیزان ایستادگی کرده و می‌کنند.

حضور قدرتمندانه و با عزت مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات و یوم الله‌های دیگر در طول این چهل سال جلوه دیگری از اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران است.

- بدون تردید ریشه این قدرت و عزت در ایمان، تقوا، خداترسی و توکل بر خدا، رهبری حکیمانه و الهی امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، وحدت، اتحاد و بصیرت مردم و پیشرفت‌های علمی، نظامی، اجتماعی و خون شهیدان والامقام همچون شهید حججی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که انقلاب اسلامی از آن برخوردار بوده است.

- قطعاً مردم ایران در دو آزمون بزرگ در پایان سال جاری یعنی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی قدرت و عزت خود را به نمایش خواهند گذاشت و با حضور پرشور، انقلابی و با بصیرت خود به دنیا ثابت خواهند کرد که هرگز در برابر دشمنان تسلیم نخواهد شد و از آرمان‌ها و منافع خویش حفاظت خواهند کرد، چه انتظار رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی آن است که قوی باشید و مجلس قوی تشکیل بدهید و پاسخ به دشمنی‌های دشمن کاری قوی، جهادی و حساب شده است.

* نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان لرستان و استاد حوزه علمیه قم
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcau0na.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما