پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 8583

راهپیمایی روز قدس با شعارهای افشاگرانه همراه باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با توجه به وقایع اخیر در کشورهای اسلامی از جمله سوریه و نقش استکبار در ایجاد ناامنی در آن، باید از شعارهای افشاگرانه علیه مزدوران آمریکایی استفاده کرد.
راهپیمایی روز قدس با شعارهای افشاگرانه همراه باشد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمود رجبی امروز در قم اظهار داشت: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است و بر اساس تدبیر حکیمانه ایشان پی‌ریزی شد که اهمیت بالایی در فرهنگ اسلامی و تحولات جهانی دارد.

وی با تاکید بر برگزاری راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه تمام‌تر افزود: این امر موجب افزایش تقویت اسلام و نظام و نیز ایجاد امید برای محرومان و زمینه سازی برای نجات قدس شریف خواهد شد.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: در این شرایط تمام مسلمانان در هر موقعیتی که هستند باید نهایت تلاش خود را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس به کار گیرند.

وی با اشاره به مسئله سوریه ابراز کرد: استکبارگران تلاش می‌کنند جریان مقاومت را تضعیف کرده و نظام صهیونیستی را تقویت کنند؛ بنابراین روز قدس در سال جاری ویژگی خاصی دارد به این معنا که مسلمانان باید اهتمام بیشتری به شرکت در راهپیمایی این روز داشته باشند.

رجبی افزود: پی‌ریزی روز قدس برای حمایت از فلسطین و قدس شریف بوده است اما حمایت‌هایی که اکنون توسط آمریکا و مزدورانی چون عربستان، ترکیه و قطر در مقابله با نظام سوریه صورت می‌گیرد، تلاشی برای احیای اشغالگری قدس به شمار می‌رود و شاهد هستیم که سران مزدور برخی کشورهای اسلامی به جای اینکه برای آزادی قدس تلاش کنند در راستای اشغال بیشتر آن گام برمی‌دارند و با جبهه آزادی بخش قدس مخالفت می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس امسال توسط ملت ایران گفت: استفاده از شعارهای افشاگرانه علیه مزدوران آمریکایی و نشان دادن نقش صهیونیست‌ها در مبارزه با نظام سوریه در راهپیمایی امسال بی‌شک خدمت عظیمی به اسلام و ملت‌های زیر سلطه اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسلمانان ایران برای شرکت در راهپیمایی امسال وظیفه‌ای مضاعف دارند عنوان داشت: مسئولان سیاست خارجی ایران نیز باید تلاش خود را بیشتر کرده و نهادهای دیگر نیز سعی بر این داشته باشند که جبهه مقاومت تقویت شده و توطئه‌ای که در سوریه در جریان است به طور شفاف به جهانیان شناسانده شود تا ملت سوریه نیز بتوانند با سرعت هر چه بیشتر ریشه این توطئه را بخشکانند.

رجبی با اظهار امیدواری به آزادی قدس شریف از چنگال ستمکاران کرد: اجلاس تهران که اخیراً برگزار شد آثار فراوانی دارد که نخستین مورد، اطلاع برخی کشورها از توطئه‌های دشمنان اسلام است.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به وجود برخی کشورهای همسو با جمهوری اسلامی افزود: حضور این کشورها در اجلاس تهران موجب تقویت ارتباط با ایران و درک بهتر مواضع جمهوری اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: رزمندگان سوری نیز زمانی که احساس کنند جمعی از کشورهای اسلامی با هدف حل مشکل کشورشان گرد هم آمده‌اند روحیه بهتری خواهند داشت.

رجبی با بیان اینکه برخی کشورهای حاضر در اجلاس تهران موضعی منفی نسبت به مسئله سوریه داشتند، گفت: با این حال کشورهای دیگری هستند که طرفدار ملت سوریه هستند و این امر تأثیر مثبتی بر روی مردم این کشور خواهد داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اجلاس تهران را در نهایت به نفع جریان مقاومت در سوریه دانست و تاکید کرد: برگزاری این اجلاس در حل مشکلات سوریه بی‌تأثیر نبوده و در اجلاس غیرمتعهدها که قرار است در تهران برگزار شود نیز چنانچه قدمی در راستای تقویت جریان مقاومت برداشته شود تأثیرات خود را خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.cdciw6dtmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما