قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید همواره به خداوند توکل کنیم، گفت: به نصرت الهی اعتماد کنیم و به آن چه در دست مان است مغرور نشویم و سخن خداوند را فراموش نکنیم.
آیت‌الله مصباح یزدی: ‌اعتماد به نصرت الهی و عدم غرور مهم‌ترین راه موفقیت است‌
به گزارش قم نیوز آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در دیدار رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان که در موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت:باید از هدایت قرآن کریم استفاده کنیم، از قرآنی که نصرت الهی را نسبت به تعداد کم مسلمانان در حادثه بدر متذکر می شود.

رئیس موسسه امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت و جایگاه حرکت در مسیر رضایت الهی افزود: راز پیروزی در روز بدر توکل به خداوند بود و راز شکست در حُنین توکل به خود(نفس) بود.

وی تصریح کرد: این سخن امروز نیز جاری است و درس های بزرگ و ارزشمندی به ما می دهد تا برای حرکت در مسیر خود از آن استفاده کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید همواره به خداوند توکل کنیم، گفت: به نصرت الهی اعتماد کنیم و به آن چه در دست مان است مغرور نشویم و سخن خداوند را فراموش نکنیم.

آیت الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد:  اگر این درس بزرگ را بیاموزیم ان‌شاالله به پیروزی های بزرگ تر از آنچه امروز به آن دست یافته ایم نائل می شویم و این موضوع برای خداوند آسان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenv8v.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما