پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : 85922
منبع : خبرگزاری مهر

سردار نقدی: اطاعت محض از ولایت نخستین درس مکتب سردار سلیمانی است

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ترجمه و تفسیر مکتب شهید سلیمانی را بسیار گسترده دانست و گفت: نخستین مورد در مکتب سردار سلیمانی اطاعت محض از ولایت بود.
اطاعت محض از ولایت نخستین درس مکتب سردار سلیمانی است
اطاعت محض از ولایت نخستین درس مکتب سردار سلیمانی است
به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در مراسم اربعین شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران مدیون خون‌های پاک ریخته شده در راستای برپایی حکومت اسلامی است، افزود: در شهادت حاج قاسم، همه مردم گریستند و هنوز نیز داغدار هستند.

وی شلیک به حاج قاسم را شلیک به آرمان‌های مقدس یک ملت دانست و افزود: ملت ایران تا انتقام سخت نگیرند از پا نخواهند نشست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس انتقام سخت را محو اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

وی با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی، افزود: ایشان برای خدا کار کرد و مطیع خدا بود و در راه خدا نیز به شهادت رسید.

سردار نقدی ترجمه و تفسیر مکتب شهید سلیمانی را بسیار گسترده دانست و گفت: نخستین مورد در مکتب سردار سلیمانی اطاعت محض از ولایت بود زیرا ایشان با وجود خطرهای بسیاری که در سوریه وجود داشت به دستور ولایت در این کشور حاضر شدند و دشمن را شکست دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران دومین تفسیر از مکتب این شهید عزیز را بی‌توجهی به شماتت‌ها و سرزنش‌های دوست و دشمن دانست و اظهار داشت: فروتنی و تواضع در مقابل مردم، رزمندگان و ولایت شاخصه‌ها و ترجمه‌های مهمی است که می‌توان از مکتب شهید سلیمانی به دست آورد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf01dc.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما