سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 86032
منبع : خبرگزاری فارس

«ساره حسنی» رئیس هیأت تنیس قم شد

قم نيوز : مجمع انتخابات هیأت تنیس استان قم از بین چهار نامزد، تنها کاندیدای زن را برای چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی انتخاب کرد.
«ساره حسنی» رئیس هیأت تنیس قم شد
«ساره حسنی» رئیس هیأت تنیس قم شد
به گزارش قم نیوز مجمع انتخابات هیأت تنیس استان قم در حالی برگزار شد که آخرین رئیس این هیأت ورزشی محمدرضا قدیر رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی قم بود و قدیر به طور ناگهانی با رفتن به دانشگاه علوم پزشکی دست تنیسی ها را در حنا گذاشت و موجی از انتقاد را متوجه خود کرد، چرا که اهالی تنیس معتقدند قدیر نباید با گرفتن یک پست بالاتر تنیس قم را به حال خود رها می‌کرد.

رفتن قدیر گام‌های رو به پیشرفت تنیس قم را به طرز عجیبی متوقف کرد، تشکیلات این هیأت ورزشی از هم پاشید و بعد از رفتن وی تنیس قم ماه‌ها منتظر تعیین وضعیت آینده خود بود تا اینکه مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برگزار شد و اعضاء مجمع خانم ساره حسنی را به عنوان رئیس جدید انتخاب کردند.

در مجموع چهار کاندیدا برای انتخابات هیأت تنیس استان قم تایید شده بودند اما سرانجام در حضور مسوولان فدراسیون تنیس و اداره کل ورزش و جوانان استان قم، ساره حسنی با کسب 13 رای از 14 رای اعضاء مجمع برای مدت چهار سال تا 1402 مسوولیت ریاست این هیأت ورزشی را بر عهده گرفت.

حسنی با تحصیلات رشته تربیت بدنی در حالی مسوولیت ریاست چهار سال آینده هیأت تنیس قم را بر عهده گرفت که به دلیل بلاتکلیفی این هیأت بعد از رفتن محمدرضا قدیر، این رشته با چالش‌ها و مشکلات زیادی مواجه شده و حالا حسنی باید بار دیگر چرخ‌های این رشته را به گردش دربیاورد.

نکته جالب توجه راجع به انتخاب حسنی به عنوان رئیس هیأت تنیس استان قم این است که وی بعد از نیره سادات حسینی که هم اکنون رئیس هیأت اسکواش استان قم محسوب می‌شود، دومین رئیس هیأت زن در بین هیات‌های ورزشی فعال در استان قم محسوب می‌شود.

پیش از حسنی و قدیر، سال‌های زیادی بود که غلامرضا خانی مسوولیت ریاست این هیأت ورزشی را بر عهده داشت اما به دلیل بازنشستگی از این هیأت کنار رفت.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdciruav.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما