سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 86036
منبع : خبرگزاری فارس

پرهیز از هرگونه اتهام زنی در رقابت‌های انتخاباتی/برخی سخنان از فضای انتخابات دور از اخلاق است

قم نيوز : کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم با اشاره به اینکه در فضای رقابت‌های انتخاباتی باید کاندیداها به تبیین ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و برنامه‌های خود بپردازند، بیان کرد: پرهیز از اتهام زنی باید از سوی همه در فضای انتخابات رعایت شود.
پرهیز از هرگونه اتهام زنی در رقابت‌های انتخاباتی/برخی سخنان از فضای انتخابات دور از اخلاق است
پرهیز از هرگونه اتهام زنی در رقابت‌های انتخاباتی/برخی سخنان از فضای انتخابات دور از اخلاق است
به گزارش قم نیوز حسین محمدرضایی در دیدار جمعی از جوانان و دانشجویان با بیان اینکه انتخابات مظهر دموکراسی و مردمسالاری دینی است  اظهار کرد: همه وظیفه داریم در راستای حضور حداکثری تلاش کنیم و پرهیز از متهم کردن کاندیداها از مسائلی است که باید از سوی همه مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در فضای رقابت‌های انتخاباتی باید کاندیداها به تبیین ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و برنامه‌های خود بپردازند، بیان کرد: شورای نگهبان بر اساس شرع و قانون افرادی را تایید صلاحیت کرده که در معرض انتخاب مردم هستند؛ همه باید به کاندیداها کمک کنند تا از خدمات و اقدامات نظام حرف بزنند.

کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از سخنان در فضای انتخابات به دور از اخلاق است، خاطرنشان کرد: در این عالم غیر از معصومین علیهم السلام هیچکس از تهدید شیطان در امان نیست و شرعا کسی حق اتهام زنی به دیگری را ندارد.

وی با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنند تا حضور حداکثری و انتخاب بهتر رقم بخورد، یادآور شد: باید با هر سلیقه و نگاه سیاسی در این مسیر گام برداشته شود تا نظام سربلند شده و مسیر برای خدمت بهتر به مردم هموار شود.

محمدرضایی تلاش های دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام را مورد توجه قرار داد و گفت: مبادا خدای ناکرده و ناخواسته در زمین دشمن بازی کنیم چرا که دشمن با کماندارانی قدار در مسیر سخت به کمین نشسته است.

وی ضرورت توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد اهداف نظام را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در انتخابات نیز حتما به این جمله و فرمایش رهبرمعظم انقلاب باید توجه شود که فرمودند اگر کسی نسبت به نظام نقدی دارد بخاطر کشور ایران پای صندوق رای بیاید .

کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم ضرورت تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در برنامه‌های تبلیغاتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم ثمره انتخابات مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، منجر به تعالی و پیشرفت بیش از پیش نظام اسلامی شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccexq4.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما