چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 86078
منبع : خبرگزاری تسنیم

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان استان قم: پروژه فرودگاه قم باید با جدیت به اتمام برسد

قم نيوز : کاندیدای ائتلاف اصولگرایان استان قم گفت: فرودگاه یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری مذهبی قم بوده و باید فرودگاه را با جدیت به اتمام رساند.
کاندیدای ائتلاف اصولگرایان استان قم: پروژه فرودگاه قم باید با جدیت به اتمام برسد
کاندیدای ائتلاف اصولگرایان استان قم: پروژه فرودگاه قم باید با جدیت به اتمام برسد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور به اقدامات خود در دوره نمایندگی مجلس دهم اشاره و اظهار داشت: بنده پنج موضوع بیکاری، بقای تحریم‌ها بعد از برجام، مؤسسات مالی اعتباری، قاچاق و افزایش قیمت ارز را از سال 96، به‌صورت جد پیگیر بودم و موفق به آوردن رئیس‌جمهور به مجلس شدیم که چهار کارت زرد به ایشان داده شد.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان استان قم افزود: طبیعتاً این اقدام در رساندن ناراحتی مردم و اعتراض آنان به دولت مهم‌ترین حادثه‌ای بود که در مجلس دهم اتفاق افتاد.

وی با بیان وظایف یک نماینده مجلس در حوزه انتخابیه خود گفت: پیگیری معضلات و مشکلات حوزه انتخابیه و رفع مشکلاتی که برای مردم‌ آزاردهنده است، قرار دادن دولت در ریل اصلی خود و تدوین و تصویب برنامه‌های مهمی که می‌تواند عملکرد دولت را تحت تأثیر قرار دهد و همین‌طور تصویب قوانینی که اجرای برنامه‌ها را تسهیل کند و از طرف دیگر نظارت بر اجرای قوانین ازجمله مهم‌ترین وظایف یک نماینده مجلس است.

به‌گفته ذوالنور کارهای حوزه انتخابیه یک نماینده متأثر از ابعاد ملی است که یک نماینده در عرصه قانون‌گذاری باید به آن توجه داشته باشد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریشه مشکلات قم را در مطالعات، حوزه کاری و متأثر از فضای کلی کشور دانست و افزود: مسیری که برای منوریل انتخاب شد مسیر مسافرخیز و مطلوبی نبوده و بلاتکلیفی آن ‌یک بخشی مربوط به عدم پیگیری‌های مسئولان و بخشی هم عدم تأمین سهم و آورده دولت و کسری بودجه‌ای کشور است.

وی به بیان سه دیدگاه موجود پیرامون منوریل پرداخت و ابراز کرد: تخریب منوریل نظر نخست بوده که نظر غلطی است چراکه هزینه بسیاری شده و از سفره خالی مردم اقداماتی این‌چنینی باید ببینیم چه تأثیر روانی بر مردم می‌گذارد، نظر دوم ادامه آن تا ایستگاه شهید مطهری است که نظر خوبی است و با آن موافقم. اما نظر سومی هم بوده که بنده با آن موافق‌تر هستم؛ ادامه آن تا پردیسان و حتی فرودگاه قم است.

ذوالنور با اشاره به وجود تنگ‌نظری در خصوص فرودگاه قم اظهار داشت: فرودگاه یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری مذهبی قم بوده و باید فرودگاه را با جدیت به اتمام رساند.

ذوالنور در پایان با اشاره به برنامه‌های خود در صورت انتخاب‌شدن در مجلس یازدهم گفت: مقوله‌های مهمی چون مبارزه با فساد، شفافیت آراء، ساماندهی فضای مجازی و رونق اقتصادی را در دستور کاردارم و در صورت انتخاب شدن این امور را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivuav.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما