پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 86089
منبع : خبرگزاری فارس

قهرمانی مقتدرانه قم در لیگ برتر تنیس روی‌میز پسران ایران

قم نيوز : تیم هیأت تنیس روی‌میز قم با اقتدار و شکست تمامی حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور دست یافت.
قهرمانی مقتدرانه قم در لیگ برتر تنیس روی‌میز پسران ایران
قهرمانی مقتدرانه قم در لیگ برتر تنیس روی‌میز پسران ایران
به گزارش قم نیوز رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر تنیس روی‌میز پسران ایران در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان بعد از دیدارهای رفت و برگشت مرحله مقدماتی، با رقابت چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی در آکادمی احتشام‌زاده تهران به انجام رسید و قم با اقتدار قهرمان شد.

در این رقابت‌ها مجموعا 11 تیم در دو گروه با یکدیگر مسابقه دادند و بعد از بازی‌های رفت و برگشت، چهار تیم هیأت تنیس روی‌میز قم، نفت و گاز گچساران، هیأت گراش و هیأت قزوین مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند، مرحله‌ای که در آن تیم قم هر دو مسابقه خود را همانند بازی‌های مقدماتی با برد پشت‌سرگذاشت و روی سکوی قهرمانی جای گرفت.

تیم قم در این مسابقات به مربیگری مهدی مقیمی و ترکیب پویا وفایی، سیدعلی سجادیان، محمد محمدی، سیدمحمد موسوی، پرهام حکّانی و پارسا نوروزی به میدان رفت و در مرحله مقدماتی بالاتر از تیم‌های هیأت قزوین، صنعت نفت آبادان و مس کرمان به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نماینده شایسته قم در مرحله مقدماتی با نتایج (4 بر صفر و 4 بر 1) صنعت‌نفت آبادان را شکست داد، مس کرمان را با نتایج مشابه (4بر صفر) مغلوب کرد و در نهایت با برتری (4 بر 3 و 4 بر 1) مقابل تیم هیأت قزوین در دیدارهای رفت و برگشت، به عنوان قهرمان گروه دوم به نیمه نهایی رسید.

پسران شایسته تنیس روی‌میز قم در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم هیأت گراش با نتیجه چهار بر یک صاحب برتری شدند و به فینال رسیدند تا برای کسب مقام قهرمانی به مصاف دیگر برنده این مرحله یعنی نفت و گاز گچساران بروند، مسابقه‌ای جذاب و تماشایی در فینال که با برتری 4 بر 1 تیم هیأت قم تمام شد.

نکته مهم و قابل توجه راجع به قهرمانی ارزنده پسران پینگ‌پنگ باز قم در فصل 1398 لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور این است که قم نخستین‌بار به این دستاورد بزرگ در سطح لیگ برتر دست یافت و بدین‌ترتیب موفقیت‌های هیأت تنیس روی‌میز استان قم به ریاست محمد عموئیان ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcaowna.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما