?>?> هشدار دادستانی قم به داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی | قم نیوز
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 86107
منبع : خبرگزاری مهر
در رابطه با عرضه ماسک مطرح شد؛

هشدار دادستانی قم به داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی

قم نيوز : معاون دادستان عمومی و انقلاب قم از برخورد قاطع با سوء استفاده و سودجویی برخی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی در خصوص عرضه ماسک خبر داد.
هشدار دادستانی قم به داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی
هشدار دادستانی قم به داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی
به گزارش قم نیوز علی اصغر سلطانی با اشاره به شیوع ویروس بیماری کرونا در قم، اظهار کرد: گزارش‌هایی مبنی بر عدم عرضه ماسک به شهروندان و سو استفاده و سودجویی تعدادی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی واصل شده است.

وی افزود: طی دستور قضائی به دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت معدن و تجارت و معاونت غذا و داروی استان قم مقرر شد سریعاً تیمی متشکل از بازرسان سازمان‌های مذکور نسبت به بازرسی و نظارت شبانه روزی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی سطح استان و کلیه انبارهای آن، اقدام کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ممانعت از عرضه ماسک، ضمن پلمب مرکز مربوطه، مراتب برای برخورد قانونی سریعاً به دادسرای عمومی و انقلاب گزارش گردد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم افزود: همشهریان عزیز می‌توانند گزارشات خود را در این خصوص به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در مورد کمبود ماسک در داروخانه‌ها گفته است: با سازمان صمت هماهنگی شده که به زودی ۴۰۰ هزار ماسک در داروخانه‌های قم توزیع شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz8bw.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما