يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 86156
منبع : خبرگزاری ايرنا

یک‌هزار بوکسور درقم فعالیت می‌کنند

قم نيوز : رییس هیات بوکس قم گفت: برای نخستین بار درسال‌جاری تعداد ورزشکاران بیمه شده این هیات ورزشی به یک هزارتن افزایش یافته‌است.
یک‌هزار بوکسور درقم فعالیت می‌کنند
یک‌هزار بوکسور درقم فعالیت می‌کنند
به گزارش قم نیوز مجید عباس زاده استعدادیابی و قهرمان‌پروری از جمله اولویت‌های این هیات ورزشی دانست و افزود: ۲ خانه بوکس در سطح استان فعال شده‌ که این موضوع به استعدادیابی درقم کمک بسیاری کرده‌است.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه بوکس قم درکشور ادامه داد: درسال‌های گذشته یکی از مشکل‌های اصلی هیات بوکس، محدودیت نیروی انسانی متخصص و فعالیت انگشت‌شمار تعداد مربیان و داوران در این استان بود که با استعداد یابی و برگزاری دوره‌های آموزشی بخشی از این کمبود برطرف شده‌است.

عباس زاده، ارتقای سطح علمی ورزشکاران فعال دراستان را از جمله اولویت‌های این هیات ورزشی دانست و ادامه داد: با برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درسال ۹۸ تعداد نیروی انسانی فعال در این رشته به صورت چشمگیری افزایش یافته‌ است و این روند در سال‌های آینده نیز ادامه می‌یابد.

رییس هیات بوکس قم، اظهار داشت: تعامل و همکاری مناسبی میان این هیات ورزشی و فدراسیون بوکس وجود دارد و این موجب شده‌است که در تقویم برنامه‌های این فدراسیون، به عنوان میزبان بسیاری از رویدادهای مهم ملی در این رشته ورزشی تعیین شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اکثر مسابقات و اردوهای تیم ملی از جمله مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان به میزبانی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfvydc.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما