يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 86178
منبع : خبرگزاری مهر
طی ۲ ماه اخیر انجام شد؛

امدادرسانی به ۲۵۹۰ نفر توسط هلال احمر قم

قم نيوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در ۲ ماه گذشته به ۲ هزار و ۵۹۰ حادثه دیده خدمت رسانی شد که تعداد ۶۳۸ نفر مربوط به گیر کردن در برف و کولاک بوده است.
امدادرسانی به ۲۵۹۰ نفر توسط هلال احمر قم
امدادرسانی به ۲۵۹۰ نفر توسط هلال احمر قم
به گزارش قم نیوز هادی سلیمی با اشاره به برنامه‌های دو ماهه اخیر معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم، افزود: طی این مدت ۳۸ حادثه به وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: ۳۸ مورد حادثه به وقوع پیوسته شامل پنج مورد برف و کولاک، ۲۸ مورد حوادث جاده‌ای و سه مورد خدمات مناسبتی و یک مورد حوادث کوهستان است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: در این حوادث به ۲ هزار و ۵۹۰ حادثه دیده خدمت رسانی شد که شامل ۶۳۸ نفر در برف و کولاک و ۷۶ نفر در جاده و هزار و ۸۷۵ نفر در خدمات مناسبتی و یک نفر در کوهستان می‌شود.

وی گفت: مجموع کل آسیب دیدگان حوادث ۲ هزار و ۵۸۳ نفر بوده که تعداد ۶۳۸ نفر در برف و کولاک گیر کرده‌اند و ۶۹ نفر در حوادث جاده‌ای و هزار و ۸۷۵ نفر در خدمات مناسبتی و یک نفر در کوهستان بوده است.

سلیمی عنوان کرد: مجموع کل نجات یافتگان طی ۲ ماهه اخیر ۲۱ نفر شامل ۲۰ نفر انتقالی و یک نفر امدادرسانی سرپایی بوده است، همچنین در حوادث جاده‌ای یک نفر و در خدمات مناسبتی ۲۰ نفر در حوادث نجات یافتند.

وی در ادامه گفت: مجموع کل افراد اسکان داده شده از ابتدای دی ماه تاکنون ۱۵ نفر بود که شامل گیر کردن ۱۵ نفر در برف و کولاک می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده ۱۱۳ تیم به همراه ۴۸۵ نفر نیروهای عملیاتی بوده است که از طریق ۲۶ دستگاه اعزام شده و این خدمات ارائه شد.

وی گفت: طی ۲ ماهه اخیر در عملیات اطفا حریق به یک مورد امدادرسانی شد و در مجموع کل عملیات رهاسازی انجام شده ۳۲ مورد گزارش شده است.

سلیمی افزود: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت یک دقیقه و ۱۵ ثانیه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه نیز ۱۴ دقیقه و ۴۰ ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات نیز ۴۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoveo.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما