دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 86205
منبع : خبرگزاری فارس

شهروندان بدون خروج از خانه از خدمات آبفا بهره‌مند شوند

قم نيوز : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به شیوع کروناویروس در قم گفت: با توجه به مسؤولیت اجتماعی این شرکت برای مقابله با کرونا، تمام خدمات شرکت آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود.
شهروندان بدون خروج از خانه از خدمات آبفا بهره‌مند شوند
شهروندان بدون خروج از خانه از خدمات آبفا بهره‌مند شوند
به گزارش قم نیوز دکتر علی جان صادق پور با اشاره به توصیه‌های صورت گرفته در خصوص پرهیز از خروج از منازل برای کارهای غیرضروری گفت: با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا از ابتدای هفته جاری علاوه بر خدمات فوریتی آبفا، تمام خدمات اداری فروش و پس از فروش و صورتحساب نیز به صورت تلفنی ارائه می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد از مراجعه حضوری به شرکت آب و فاضلاب خودداری کنند و صرفاً از طریق شماره تلفن 122 و به صورت 24 ساعته خدمات مورد نیاز را از این شرکت دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به راه‌اندازی بخش گفتگوی آنلاین در سایت شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد: شهروندانی که به اینترنت دسترسی دارند می‌توانند با ورود به سایت شرکت آب و فاضلاب به آدرس www.abfa-qom.com به راحتی و به صورت شبانه‌روزی از طریق بخش گفتگوی آنلاین درخواست‌های خود را مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamuna.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما