سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 86232
منبع : خبرگزاری ايرنا

تقدیر آیت‌الله شبیری زنجانی از طرح اقدام ملی مسکن

قم نيوز : آیت‌الله سید موسی شبیری از مراجع عظام تقلید از طرح اقدام ملی مسکن تقدیر کرد و آن را مساله‌ای حیاتی برای آحاد جامعه دانست.
تقدیر آیت‌الله شبیری زنجانی از طرح اقدام ملی مسکن
تقدیر آیت‌الله شبیری زنجانی از طرح اقدام ملی مسکن
به گزارش قم نیوز وی در دیدار اعضای شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی قم، افزود: مسکن جزو اساسی‌ترین نیازهای افراد است که درصورت تامین آن، علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز به همراه دارد.

آیت‌الله شبیری زنجانی ابراز امیدواری کرد: در زمینه تولید و تامین مسکن موفق و موید باشید و به‌طور حتم ثمره زحمات دست‌اندرکاران هدر نخواهد رفت.

وی تاکید کرد: اگر در همه کارها و اقدامات، قصد قربت و رضایت خداوند را مدنظر قرار دهید، موجب مرضی خداوند تبارک‌وتعالی و ائمه معصومین(ع) قرار خواهید گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه راه، مسکن و شهرسازی، گفت: طرح اقدام ملی تامین مسکن با هدف خانه‌دار کردن مردم و کنترل قیمت بازار از چند ماه گذشته شروع‌شده است.

حسن صبوری افزود: در استان قم نیز تعداد چهار هزار و ۴۰۰ تَن برای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که تعداد ۲ هزار و ۱۵۵ تَن در مرحله تایید اولیه پذیرفته‌شده‌اند.

وی با اشاره به طرح جامع استان در خصوص تامین مسکن، بیان کرد: تولید ۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح جامع استان قم سیاست‌گذاری شده که با توجه به محدودیت زمین برای ۱۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی انجام‌شده است.

وی بیان کرد: پیشرفت کار برای تولید ۲ هزار واحد مسکونی خوب و مثبت ارزیابی می‌شود و به‌تازگی عملیات اجرایی آن شروع‌شده است و امیدواریم پس از دو سال این واحدها ساخته شوند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcauuna.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما