پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 86297
منبع : خبرگزاری فارس

نخستین قضاوت داور قمی برای تیم‌های آسیایی

قم نيوز : داور مطرح فوتبال استان قم در با تجربه 6 سال قضاوت در لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز برای نخستین بار جدال دو تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت می‌کند.
نخستین قضاوت داور قمی برای تیم‌های آسیایی
نخستین قضاوت داور قمی برای تیم‌های آسیایی
به گزارش قم نیوز در شرایطی که اوضاع تیم‌های ایرانی در مسابقات فصل 2020 لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا چندان ایده‌آل نیست و بعد از محرومیت چهار نماینده ایران از میزبانی دور نخست مرحله گروهی، این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا خبرهای ضد و نقیضی راجع به محرومیت آنها از میزبانی دور برگشت به گوش می‌رسد، اما دو تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا امروز فارغ از این اوضاع به قضاوت یک داور قمی در لیگ برتر کشورمان به میدان می‌روند.

تیم‌های پرسپولیس تهران و شهرخودرو مشهد عصر امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، مسابقه‌ای که از ساعت 18:30 به قضاوت علی صفایی به انجام خواهد رسید.

اهمیت این بازی برای قمی‌های علاقمند به فوتبال به واسطه قضاوت آن توسط علی صفایی داور مطرح فوتبال استان قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، داوری که حدود 6 سال است که در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران قضاوت می‌کند و همواره نظر کارشناسان داوری راجع به عملکرد وی مثبت بوده است.

صفایی که به غیر از شهرآورد پایتخت، بازی‌های بسیار مهم و سرنوشت‌سازی را برای تیم‌هایی نظیر استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی قضاوت کرده، در هفتمین روز اسفند ماه سال 1398 بدون شک یکی از قضاوت‌های سرنوشت‌ساز خود را در لیگ برتر ایران بین پرسپولیس و شهر خودرو انجام می‌دهد.

از یک سو هر دو تیم از نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند و از سوی دیگر سرمربی فعلی پرسپولیس پیش از این هدایت شهر خودرو را بر عهده داشت، این موارد همگی از دلایل حساسیت‌های بالای این مسابقه است، رقابتی که علی صفایی با کمک محمدرضا ابوالفضلی و علی‌اکبر نوری قضاوت می‌کند و کمک داوران اضافی آن امیر عرب‌براقی و سیدعلی‌اصغر مومنی هستند، ضمن اینکه داور چهارم علیرضا مرادی است و نظارت بر این دیدار حساس را داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران یعنی محسن ترکی بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcbz5bw.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما