پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 86314
منبع : خبرگزاری فارس

علیرضابیگی: مانع از ایران هراسی به بهانه کرونا شویم

قم نيوز : نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: انتظاری غیر از اقدامات خبیثانه نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی به بهانه ویروس کرونا نداریم، ولی بنا نیست در سناریو ایران هراسی که محور آمریکایی، عبری و سعودی طراحی کرده‌اند به ایفای نقش بپردازیم.
علیرضابیگی: مانع از ایران هراسی به بهانه کرونا شویم
علیرضابیگی: مانع از ایران هراسی به بهانه کرونا شویم
به گزارش قم نیوز احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی درباره عملیات روانی غرب و رسانه‌های آنان علیه جمهوری اسلامی به بهانه کرونا، گفت: استکبار جهانی همواره می‌کوشد در برابر واکنش‌های جمهوری اسلامی ایران که نسبت به عهدشکنی‌های غربی‌ها داشته است مقابله کرده و آن را تلافی کند.

وی افزود: بنای نظام سلطه آن است که جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند الگویی برای رودررویی با آنها باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: غربی‌ها از ابزار رسانه استفاده می‌کنند تا بتوانند با استفاده از تسلط بر افکار عمومی مانع از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی شده و آن را متوقف کرده و به عقب براند.

** دولت کرونا را بزرگنمایی نکند

علیرضابیگی گفت: ویروس کرونا این امکان را برای آمریکایی‌ها فراهم کرده است تا ضمن به رخ کشیدن سلطه علمی‌شان، محدودیت‌های بیشتری هم به منظور عدم مبارزه با ویروس کرونا به جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: قابلیت‌های حوزه بهداشت و درمان کشورمان در مداوای ویروس کرونا به خوبی خود را نشان داده است و توانسته‌ایم تعداد زیادی از افراد مبتلا به کرونا را درمان کنیم و از مراکز درمانی ترخیص کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما به زودی از بحران کرونا هم سربلند بیرون می‌آییم.

علیرضا بیگی گفت: متأسفانه دولت کرونا را بیش از اندازه بزرگنمایی کرده است.

** نباید امورات کشور تحت‌الشعاع ویروس کرونا قرار گیرد

وی ادامه داد: با آنکه ویروس کرونا در تعداد زیادی از کشورها وجود دارد اما متأسفانه حجم آن در ایران بسیار بیشتر نشان داده می‌شود. این درحالی است که کشورهای مختلف این ویروس را بزرگنمایی نکرده و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: متأسفانه همه فعالیت‌های اقتصادی در کشورمان متاثر از کرونا شده است و عملا کشور به سمت تعطیلی رفته است.

علیرضا بیگی اضافه کرد: انتظاری غیر از اقدامات خبیثانه نظام سلطه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به بهانه ویروس کرونا نداریم، ولی بنا نیست که ما در سناریوی ایران هراسی که محور آمریکایی، عبری و سعودی طراحی کرده‌اند به ایفای نقش بپردازیم.

وی افزود: مدیران و مسؤولان کشورمان باید هر چه سریع‌تر منافع ملی را در نظر بگیرند و از بزرگنمایی بیش از اندازه ویروس کرونا پرهیز کنند؛ چراکه همه امورات کشور تحت‌الشعاع این ویروس قرار گرفته و دولت باید سریعا به این شرایط خاتمه دهد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 137
https://qomnews.ir/vdcbafbw.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما