پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 86316
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز فاز دوم توزیع 100 هزار بسته‌ بهداشتی رایگان میان مردم قم

قم نيوز : معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم از توزیع بسته‌های بهداشتی و حفاظت فردی در میان بیش از 50 هزار خانواده قمی طی روز گذشته خبر داد و گفت: در فاز دوم از صبح امروز توزیع 100 هزار بسته بهداشتی دیگر میان خانواده‌های قمی آغاز شده است.
آغاز فاز دوم توزیع 100 هزار بسته‌ بهداشتی رایگان میان مردم قم
آغاز فاز دوم توزیع 100 هزار بسته‌ بهداشتی رایگان میان مردم قم
به گزارش قم نیوز محمد عزیزی‌فر در مورد توزیع بسته‌های رایگان بهداشتی در میان مردم اظهار کرد: مردم بدانند اصول اولیه پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در وهله اول شستشوی دست‌ها با آب و مایع دستشویی است و حفظ خونسردی و افزایش آگاهی در مورد این بیماری می‌تواند در پیشگیری از سرایت این ویروس نقش اصلی را ایفا کند.

وی اضافه کرد: روز گذشته در فاز نخست بیش از 50 هزار خانواده قمی در مناطق محروم و حاشیه شهر بسته‌های بهداشتی و حفاظت فردی رایگان را دریافت کرده‌اند و در فاز دوم که از امروز شده است بیش از 100 هزار خانواده دیگر این بسته‌ها را به مرور دریافت خواهند کرد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم گفت: این بسته‌ها که دارای ماسک، ماده ضد عفونی دست، بروشور آموزشی و پیام وزیر بهداشت بوده، با همکاری سپاه استان قم و بسیج در حال توزیع خانه به خانه است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه بسیج در این طرح خاطرنشان کرد: مردم در مورد دریافت بسته‌ها نگران نباشند چراکه طی روزهای آینده این بسته به دست همه خواهد رسید اما باید تاکید شود که فقط با رعایت بهداشت فردی می‌توان با این ویروس مبارزه کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9s0j.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما