پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : 86318
منبع : خبرگزاری تسنیم

ثبت 9976 پرونده تخلف در بازار قم؛ عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به انجام ۸۵ هزار و ۹۹۱ بازرسی از ابتدای سال تاکنون در سطح استان گفت: از این تعداد بازرسی ۹ هزار و ۹۷۶ مورد ثبت تخلف شده است.
ثبت ۹۹۷۶ پرونده تخلف در بازار قم؛ عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر
ثبت ۹۹۷۶ پرونده تخلف در بازار قم؛ عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی به‌منظور کنترل بازار در استان اظهار داشت: سازمان صمت به‌منظور کنترل مداخله‌ها در قیمت‌گذاری‌های مختلف، به‌صورت مستمر بازار را تحت نظارت قرار می‌دهد تا جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی را بگیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 85 هزار و 991 بازرسی در سطح استان صورت گرفته است، یادآور شد: از این تعداد بازرسی 9 هزار و 976 مورد ثبت تخلف شده است که برای 7 هزار و 114 فقره آن‌ها پرونده‌هایی با ارزش ریالی بیش از 687 میلیارد ریالی تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: بیشترین تخلف مکشوفه در استان قم مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه با 2 هزار و 823 مورد بوده است.

وی ادامه داد: گران‌فروشی با 2416 پرونده، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی 653 مورد، عدم صدور صورتحساب 632 مورد، تقلب و کم‌فروشی 739 پرونده، عرضه خارج از شبکه 172 مورد، احتکار 23 مورد، قاچاق 59 پرونده و سایر تخلفات نیز 2459 پرونده را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcmdc.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما