جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 86334

معابر شهر قم دوبار در هفته ضدعفونی می‌شود

قم نيوز : معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم از آغاز عملیات گندزدایی معابر و سطوح شهر مقدس قم با مشارکت سپاه و شهرداری خبرداد و گفت: تا پایان سال هفته‌ای دو روز ضدعفونی معابر در استان قم انجام شده و با این اقدام بخشی از بار میکروبی شهر کاسته می‌شود.
معابر شهر قم دوبار در هفته ضدعفونی می‌شود
معابر شهر قم دوبار در هفته ضدعفونی می‌شود
به گزارش قم نيوز محمد عزیزی‌فر اظهار کرد: بر اساس توافقی که میان مرکز بهداشت، سپاه و شهرداری انجام شده گندزدایی کلیه معابر و سطوح شهر مقدس قم در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: گندزدایی اطراف بیمارستان‌ها، حرم و جمکران در اولویت قرار گرفته و کار از عصر دیروز آغاز شده و شهرداری نیز مراکز عمومی از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی ها را گندزدایی خواهد کرد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم گفت: تا پایان سال هفته‌ای دو روز گندزدایی در استان قم انجام می‌شود تا نقاط مختلف شهر قم پاکسازی و ضدعفونی شود و در این صورت بخشی از بار میکروبی شهر کاسته شده و اپیدمی کرونا میزانی کنترل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 150 هزار بسته بهداشتی میان خانواده‌های قمی توزیع شده است، گفت: قرار است در مرحله بعدی 50 هزار بسته بهداشتی دیگر میان خانواده‌ها توزیع شود.

عزیزی‌فر مهم‌ترین روش‌های جلوگیری از شیوع کرونا را شست‌وشوی دست‌ها، دست ندادن و حضور نیافتن در اماکن عمومی دانست و عنوان کرد: با رعایت نکات بهداشتی می‌توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdos0j.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما