جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 86338
منبع : خبرگزاری فارس

تشکیل اکیپ ویژه دادستانی قم برای برخورد با احتکار و گروانفروشی لوازم بهداشتی

قم نيوز : دادستان عمومی و انقلاب قم از برخورد قاطع و رسیدگی سریع با هرگونه گرانفروشی و احتکار به ویژه در خصوص توزیع ماسک و مواد شوینده خبر داد.
تشکیل اکیپ ویژه دادستانی قم برای برخورد با احتکار و گروانفروشی لوازم بهداشتی
تشکیل اکیپ ویژه دادستانی قم برای برخورد با احتکار و گروانفروشی لوازم بهداشتی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسن غریب امروز اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای مردم برای تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده متاسفانه شاهد سودجویی برخی فروشندگان و داروخانه‌ها در این زمینه بودیم که اقدام به احتکار ماسک، مواد ضدعفونی کننده و... کرده بودند.

وی تاکید کرد: در این راستا اکیپی ویژه متشکل از عوامل دادستانی و سازمان صنعت و معدن و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و عوامل بسیج بصورت شبانه روزی برای برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مواد شوینده در قم تشکیل شده است و با هرگونه موردی که مشاهده شود به سرعت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به اینکه با محتکران و گران فروشان با اشد مجازات برخورد خواهد شد، تصریح کرد: با مسؤولان ارگانهای مرتبط جلسه مشترکی برگزار شده و بازرسی‌ها در این زمینه با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی گفت: 190 گزارش تخلف به سامانه گزارش‌های مردمی دادسرای قم ارسال شده و این گزارش ها برای بررسی دقیق به گشت‌های ویژه ارسال شده است.

حجت الاسلام غریب تاکید کرد: در شرایطی که مردم به برخی از کالاها برای حفظ بهداشت و سلامت نیاز دارند به احدی اجازه نمی‌دهیم که در این شرایط به سوء استفاده پرداخته و بخواهد کالایی را احتکار کرده یا با قیمت‌های گزاف در اختیار مردم قرار دهد.

وی یادآور شد: دادستانی قم طی هفته اخیر اقدامات قابل توجهی نیز در خصوص برخورد با محتکران داشته است که موارد آن پیش از این به اطلاع همشهریان رسیده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6xn6.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما