چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 86710
منبع : خبرگزاری فارس

درخشش پینگ‌پنگ بازان قم با کسب عناوین کشوری و سهمیه ملی

قم نيوز : رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم گفت: در 10 روز درخشان موفق به کسب عناوین متعدد اول تا سوم در بخش‌های تیمی و انفرادی مسابقات کشوری و همچنین مجوز راهیابی پینگ‌پنگ‌ بازان قم به اردوی تیم‌های ملی شدیم.
درخشش پینگ‌پنگ بازان قم با کسب عناوین کشوری و سهمیه ملی
درخشش پینگ‌پنگ بازان قم با کسب عناوین کشوری و سهمیه ملی
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان در قم اظهار کرد: ابتدا پویا وفایی با مربیگری صادق شهیدی‌فر و درخشش کم‌نظیر خود در مسابقات تور ایرانی رده سنی جوانان در آبادان به مقام نایب‌قهرمانی کشور دست یافت.

وی ادامه داد: سه روز بعد تیم تنیس روی‌میز جوانان قم با ترکیب پویا وفایی، سیدعلی سجادیان و محمد محمدی به مربیگری آقای مقیمی موفق به شکست تیم‌های مدعی این رقابت‌ها نظیر فارس، اصفهان و خراسان‌رضوی شد تا به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی راه باید که در نهایت با شکست برابر اصفهان به مقام سوم ایران رسید.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم اظهار داشت: همچنین در مسابقات منطقه 6 پینگ‌پنگ رده سنی خردسالان و نونهالان کشور در قسمت دختران ملیکا اسحاقی و نیایش قربانی به ترتیب مقام‌های اول و سوم کشور را به ارمغان آوردند و در بخش پسران کسری شایسته، علی کاظمی، علی‌حسین فتحی و پارسا پری‌زاد مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی بیان داشت: اوج کار و دستاورد مهمی که استعدادها و نخبه‌های پینگ‌پنگ قم رقم زدند، درخشش تیم هیأت قم در مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در سنندج و تهران بود که در مراحل رفت و برگشت با قاطعیت تمام و با شکست تمامی حریفان به مقام قهرمانی کشور دست یافتند، تیمی که بازیکنان آن پویا وفایی، سیدعلی سجادیان، محمد محمدی، پرهام حکانی، سیدمحمد موسوی و پارسا نوروزی بودند و آقای مقیمی مربیگری این تیم را انجام داد.

وی ادامه داد: کسب مقام نایب‌قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور توسط سیدعلی سجادیان و نایب‌قهرمانی محمدحسن حبیبی در مسابقات طرح هوپس کشور دیگر افتخار کسب شده تنیس قم در روزهای اخیر است، ضمن اینکه این موفقیت‌ها با نخستین دعوت ساره احمدی به مسابقات انتخابی تیم ملی دختران جوان ایران در اسفند ماه و راهیابی پویا وفایی، سیدعلی سجادیان و پرهام حکانی به رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کامل‌تر شد.

عموئیان اضافه کرد: بی‌شک این موفقیت‌ها با وحدت و همدلی جامعه تنیس روی‌میز استان قم به دست آمده و تلاش شبانه‌روزی بازیکنان و مربیان ما در کسب این موفقیت‌ها نقش به سزایی داشته، ضمن اینکه باید قدردان زحمات کمیته‌های مسابقات، داوران و استعدادیابی و آموزش و همچنین دبیر هیأت آقای مصباحی و نایب‌رئیس هیأت خانم مهدوی باشیم.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم در پایان گفت: امیدواریم با کمک و هم‌فکری همه عوامل حاضر در پینگ‌پنگ قم، تمامی بازیکنان، مربیان، داوران و پیشکسوتان این رشته بتوانیم قم را در این رشته به موفقیت‌های بیشتر در سطح کشور و حتی میادین بین‌المللی برسانیم.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcbgzbw.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما