چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 86716
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

جنگ بیولوژیکی گریبان کشور را گرفته است/ضدعفونی معابر قم توسط ارتش

قم نيوز : فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز با یک جنگ بیولوژیکی مواجه هستیم که گریبانگیر کشور شده است و همانگونه که در دوران انقلاب و دفاع مقدس پیروز شدیم در این عرصه نیز پیروز خواهیم شد.
جنگ بیولوژیکی گریبان کشور را گرفته است/ضدعفونی معابر قم توسط ارتش
جنگ بیولوژیکی گریبان کشور را گرفته است/ضدعفونی معابر قم توسط ارتش
به گزارش قم نیوز امیر کیومرث حیدری شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، بیان کرد: ارتش برای مقابله با کرونا به تازگی قرارگاه جهادی در قم احداث کرده و با هماهنگی لازم با استانداری خدماتی را برای مقابله با این ویروس ارائه می‌دهد.

وی ارتش را آماده جانفشانی دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در زمینه خدمت به ملت تلاش کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: امروز با یک جنگ بیولوژیکی مواجه هستیم که گریبانگیر کشورمان شده است و همانگونه که در دوران انقلاب و دفاع مقدس پیروز شده‌ایم در این عرصه نبرد نیز پیروز خواهیم شد.

وی ایران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای مقابله با بیماری کرونا تجهیز کرده است، افزود: در تلاشیم تا این بیماری طولانی نشود.

امیر حیدری بیان کرد: بیمارستان ۵۰ تختی در پردیسان قم توسط ارتش ایجاد شده که قابلیت گسترش تا هزار تخت را دارد و دارای کادری مجرب است.

وی گفت: هیچیک از افرادی که برای خدمت رسانی وارد قم شده‌اند به اجبار نبوده است بلکه وظیفه خود را مبنی بر ولایت‌مداری و خدمت به مردم دانسته‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به ضدعفونی کردن معابر عمومی و پرتردد، افزود: ضد عفونی معابر یک روز در میان توسط ارتش انجام شد ضمن اینکه تیمی در حرم مطهر مستقر شده و اقدام به ویروس زدایی می‌کند.

وی با بیان اینکه ارتش همزمان با شیوع کرونا به توزیع اقلام بهداشتی در میان مردم اقدام کرد، گفت: تولید مواد بهداشتی، ماسک، گان پزشکی و مواد ضدعفونی از جمله توانمندی‌های ارتش است زیرا ارتش در زمینه تولید لباس‌های ویژه کادر پزشکی تجهیزات خوبی دارد.

امیر حیدری ابراز کرد: در صورتی که قابلیت ارائه مواد اولیه از جمله پارچه در قم وجود داشته باشد، ما آمادگی لازم برای تولید را داریم ضمن اینکه از کادر متخصص پزشکی و درمانی نیز برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه در استان قم در قالب ستاد بحران، مدیریت خوبی در خصوص کنترل و پیشگیری از کرونا انجام شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی قم و علوم پزشکی هر چه زودتر این ویروس را ریشه کن کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-qn6.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

دست ارتشی ها ونیروهای بیمارستانی ارپزشک وپرستاردرد نکند لطفا به نانواهی ها قم بیشترنظارت کنید مخصوصا بیست متری زاد جنب مسجد رسول اکرم نانوایی بربری که خیلی ضعیف رعایت می کنند وهمچنین فروشگاه به خصوص فروشگاه جانبازان و جانبو وکوثر و فامیلی هایپر که مشتری زیادی دارند