دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 86846
منبع : خبرگزاری فارس

2 جام بین‌المللی در انتظار تکواندوکاران قم

قم نيوز : رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: تکواندوکاران استان قم بر اساس سهمیه‌ فدراسیون دو جام بین‌المللی این رشته را پیش‌رو دارند.
2 جام بین‌المللی در انتظار تکواندوکاران قم
2 جام بین‌المللی در انتظار تکواندوکاران قم
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار کرد: سال 1398 با حضور تکواندوکاران قم در چند رویداد بین‌المللی و برون‌مرزی، مدال‌های ارزشمندی در کارنامه هیات به ثبت رسید و حالا تکواندوکاران قم باید آماده حضور در رویدادهای بین‌المللی سال آینده شوند.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای بین‌المللی این رشته در سال بعد، ادامه داد: مسابقات دهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا، سی و یکمین دوره جام فجر و سومین دوره پیکارهای آزاد قاره‌، میادین بین‌المللی پیش‌روی تکواندوکاران است و سعی ما معرفی بهترین‌های این رشته برای کسب مدال است.

رئیس هیات تکواندو استان قم افزود: فدراسیون تکواندو بر اساس جایگاهی که هیات‌ها در ارزیابی این فدراسیون کسب کرده‌اند، تعداد سهمیه‌های مشخصی را برای هر استان به منظور حضور در دو رقابت بین‌المللی تکواندو در نظر گرفته که قم نیز قطعا در این رتبه‌بندی جایگاه خوبی دارد و از سهمیه برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات باشگاه‌های آسیا، جام فجر و آزاد آسیایی از 28 فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه به میزبانی کشورمان در جزیره کیش برگزار می‌شود و سهمیه‌ای که برای هر استان از جمله هیات تکواندو قم در نظر گرفته شده، بر اساس رتبه هیات در ارزیابی فدراسیون از عملکرد سال 97 هیات‌ها است.

جمشیدی با اشاره به رتبه هیات تکواندو قم در ارزیابی سال‌های اخیر فدراسیون، بیان کرد: در سال 1394 با هفت پله صعود در مقایسه با سال 1393 مقام هفدهم را کسب کردیم، در سال 1395 با 9 پله صعود، در میان 31 هیات استانی تکواندو کشور مقام هشتم را به دست آوردیم.

وی افزود: هیات تکواندو استان قم در سال 1396 نیز به روند صعودی خود در رتبه‌بندی هیات‌ها ادامه داد و رده ششم را کسب کرد، ضمن اینکه در سال 1397 با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد از سوی فدراسیون باز هم با یک پله صعود نسبت به سال قبل رده پنجم را نصیب خود کردیم.

رئیس هیات تکواندو استان قم اضافه کرد: در کنار پیشرفت‌هایی که هیات ما در ارزیابی فدراسیون داشته، بر اساس رتبه‌بندی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز در سال 1397 به عنوان هیأت برتر استان انتخاب شدیم و برای نخستین‌بار در تاریخ هیات تکواندو در بخش بانوان، این هیات در رده نخست تمامی شاخص‌های بررسی شده اداره کل قرار گرفت.

وی با اشاره به سهمیه هیات قم برای رویدادهای بین‌المللی سال 1399، اظهار کرد: با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای استان‌ها طبق ارزیابی سال 1397، به استان‌های رده اول تا دهم تعداد 3 سهمیه اختصاص یافته و قم نیز به واسطه قرار گرفتن در این جایگاه از سه سهمیه برخوردار است.

انتهای پیام / 111
https://qomnews.ir/vdcb0wbw.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما