دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 86850
منبع : خبرگزاری فارس

توزیع بیش از هزار تن میوه در ۲۵ غرفه سطح شهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از توزیع بیش از هزار تن پرتقال و سیب در 25 غرفه نوروزی تنظیم بازار خبر داد.
توزیع بیش از هزار تن میوه در ۲۵ غرفه سطح شهر
توزیع بیش از هزار تن میوه در ۲۵ غرفه سطح شهر
به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری با اشاره به تدابیر اندیشیده شده سازمان میادین در آستانه نوروز، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری، برنامه‌ها مطابق با سال گذشته نیست و تاکید این است که برنامه استقبالی از زائرین و مسافرین نداشته باشیم تا مردم در منازل خود بمانند.

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه محوریت خدمات شهرداری برای شهروندان قمی است، افزود: یکی از اقدامات راه‌اندازی غرفه‌های عرضه میوه نوروزی است که خواهش ما از مردم این است که در این غرفه‌ها تجمع نکنند تا سلامت و بهداشت مردم به خطر نیافتد.

مظفری با بیان اینکه 700 تن پرتقال و 350 تن سیب در قالب 25 غرفه در سطح شهر بین شهروندان توزیع می‌شود، افزود: این غرفه‌ها به عنوان تنظیم بازار شب عید با همکاری سازمان صمت و معاونت اقتصادی استانداری فعال شده‌اند.

وی بیان کرد: این غرفه‌ها از 22 اسفند کار خود را آغاز کرده‌اند و کار آنها تا ایام نوروز ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه 10 غرفه عرضه ماهی و سبزه شب عید نیز در سطح شهر استقرار یافته است، خاطرنشان کرد: البته فعالیت این غرفه‌ها به طور کامل با تاییدیه نهادهای بهداشتی استان است و اگر نیاز به تعطیلی آنها هم باشد این کار صورت خواهد گرفت.

مظفری با اذعان به اینکه 10 جایگاه عرضه سوخت سی ان جی به صورت شبانه‌روزی فعال هستند، گفت: تاکید بر این است که تمام نکات بهداشتی در این جایگاه‌ها رعایت شود و از مردم خواهشمندیم حتما نکات بهداشتی را رعایت کرده و به نازل‌ها دست نزده، هزینه سوخت را با کارت پرداخت کنند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی، خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان در حالت آماده‌باش است و در ایام نوروزی پیش‌بینی سرکشی به خدمات را داریم و اگر مشکلی بود شهروندان می‌توانند موارد لازم را با سامانه 137 در میان بگذارند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgz797.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

این هم به کام میوه فروش هاست تا ارزونتر بخرن و گرون بفروشن