دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 87035
منبع : خبرگزاری تسنیم

مسافران قم را به‌عنوان مقصد مسافرت‌های نوروزی انتخاب نکنند

قم نيوز : معاون استاندار قم از تعطیلی واحدهای اقامتی و بوستان‌های قم خبر داد و گفت: پذیرای مسافران نوروزی در قم نیستم.
مسافران قم را به‌عنوان مقصد مسافرت‌های نوروزی انتخاب نکنند
مسافران قم را به‌عنوان مقصد مسافرت‌های نوروزی انتخاب نکنند
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تأثیرات آن در حوزه گردشگری در استان اظهار داشت: متأسفانه شیوع این بیماری سبب ایجاد محدودیت‌هایی برای سفر به استان قم شده است و به‌تبع آن نمی‌توانیم پذیرای مسافران نوروزی در استان باشیم.

معاون امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه از مجموع 120 مجتمع بین‌راهی حدود 40 واحد فعال و با ظرفیت محدود در حال فعالیت هستند، ابراز کرد: 100 درصد دفاتر خدمات مسافرتی استان قم تعطیل است.

وی با تأکید بر اینکه از 107 خانه مسافر دارای مجوز تنها 15 از آن‌ها با تعداد بسیار محدودی از مسافران فعلاً باز است، افزود: مابقی این خانه مسافرها که تعطیل بوده و این 15 خانه مسافر نیز به‌زودی تعطیل می‌شود.

عالی‌پور تعداد واحدهای مهمان‌پذیر دارای مجوز استان را 73 واحد دانست که تنها هفت واحد پذیرای مسافران خارجی هستند، ادامه داد: از مجموع 65 هتل و هتل آپارتمان شهر قم تنها سه واحد آن‌ها به‌صورت محدود و با تعداد بسیار کم مسافر روبرو است و مابقی همه تعطیل هستند.

وی نیاز اساسی واحدهای بین‌راهی در قم را کمبود اقلام بهداشتی برشمرد و گفت: مباحث مالیاتی، تقسیط و تنفس تسهیلات و کاهش سهم بیمه کارفرما با توجه به تعطیلی واحدها، خواسته واحدهای گردشگری قم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccpxq4.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما