سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 87063
منبع : خبرگزاری تسنیم

از ثبت 77 میلی‌متر باران تا بارش برف 6 سانتی در روستاهای قم در 24 ساعت گذشته

قم نيوز : کارشناس اداره کل هواشناسی قم گفت: بالاترین میزان بارش باران در قم، ۷۷ میلی‌متر در منطقه حوض سلطان ثبت‌شده است.
از ثبت ۷۷ میلی‌متر باران تا بارش برف ۶ سانتی در روستاهای قم در ۲۴ ساعت گذشته
از ثبت ۷۷ میلی‌متر باران تا بارش برف ۶ سانتی در روستاهای قم در ۲۴ ساعت گذشته
به گزارش قم نیوز سعید اسماعیلی اظهار داشت: امروز آسمان قم ابری همراه با بارش باران در برخی مناطق است و عصر امروز با کاهش باران، افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی افزود: فردا آسمان صاف بوده و دمای صبح نسبت به امروز کاهش‌یافته و کمینه دما به 3 درجه می‌رسد و در ارتفاعات نیز کاهش دما داریم، اما بیشینه دمای قم 13 درجه می‌شود.

وی عنوان کرد: در روزهای آتی نیز ورود سامانه بارشی به استان قم انجام  و در هفته آینده نیز بارش باران پیش‌بینی می‌شود، اما فردا سامانه بسیار ضعیفی در بارش باران گزارش‌شده است.

اسماعیلی در مورد میزان بارش باران در قم خاطرنشان کرد: بالاترین میزان بارش باران در قم، 77 میلی‌متر در منطقه حوض سلطان قم و شرق استان ثبت شد.

وی گفت: در داخل شهر قم نیز 40 میلی‌متر بارش باران و در جنوب شهر 40 تا 50 میلی‌متر و در غرب استان نیز 20 تا 35 میلی‌متر ثبت‌شده است.

این کارشناس اداره کل هواشناسی قم عنوان کرد: ایستگاه‌های روستایی قم نیز بارش برف را ثبت کرده است که بیشترین میزان برف در روستای خاوه به ارتفاع 6 سانتی‌متر گزارش‌شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsz0j.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما