پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 87087
منبع : خبرگزاری فارس

دلسوختگان مامور جبران ناکامی‌های فوتسال قم

قم نيوز : تیم فوتسال مجمع جهانی دلسوختگان اهل‌بیت به نمایندگی از قم در دوره جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.
دلسوختگان مامور جبران ناکامی‌های فوتسال قم
دلسوختگان مامور جبران ناکامی‌های فوتسال قم
به گزارش قم نیوز فوتسال پرطرفدارترین رشته گروهی در استان قم محسوب می‌شود ولی در دو سال اخیر حال این رشته ورزشی به هیچ عنوان خوب نبوده و فوتسال قم از داشتن دو نماینده در لیگ برتر حالا به لیگ دسته دوم ایران و کسب مجوز صعود به لیگ برتر دل‌خوش کرده است.

در حالی که دو سال اخیر با ناکامی‌های مختلف برای فوتسال قم سپری شده، تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت قم که سال گذشته در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشت امسال نیز با حضور در این سطح از رقابت‌ها به دنبال کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول این رشته است.

نکته عجیب و قابل بررسی این است که تیم دلسوختگان اهل بیت قم بعد از اینکه لیگ دسته دوم سال گذشته را با ناکامی پشت‌سر گذاشت و نتوانست مجوز صعود به لیگ دسته اول را کسب کند، چندی قبل امتیاز خود در این سطح از رقابت‌ها را به استان البرز واگذار کرد و با امتیاز تیمی که سال گذشته به نام الماس‌شهر قم از دسته اول سقوط کرد، در لیگ دسته دوم به میدان می‌رود.

در واقع قرار است تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت به عنوان حامی مالی نماینده قم در لیگ جدید شرکت کند، در حالی اسامی بازیکنان و کادر فنی این تیم اعلام شده و در شرایطی که دلسوختگان صرفا در این خصوص حامی مالی خواهد بود، اما بازی‌های این تیم که قرار بود از اسفند ماه آغاز شود به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است.

بازیکنان تیم دلسوختگان اهل بیت قم در لیگ جدید محمدحسین کوهستانی، محسن یعقوبیان، مصطفی احتشامی، محسن سابقی، وحید صیدی، محمد ارجمند، حسین امینی، محمد زنگی، عابد خسروبیگی، رضا میرزایی، حامد خلیفات، امیرحسین یاوری، محمد ابراهیمی، میثم راموز، مسعود داودآبادی، سیدمحمد موسوی و محمد قدیمی هستند.

این تیم به سرمربیگری سیدعلی‌اصغر احمدی وارد رقابت‌ با مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور می‌شود، در حالی که سرپرستی تیم را سیدمرتضی تکیه‌ای انجام می‌دهد و حسین آتش‌پنجه همچون دوره قبلی این بازی‌ها، مسوولیت مدیرعامل تیم دلسوختگان اهل بیت قم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjayeo.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما