پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : 87093
منبع : خبرگزاری فارس

اعمال محدودیت های ویژه در بوستان ها در روز طبیعت

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره با محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای روز طبیعت گفت: بوستان‌های قم تا عادی شدن شرایط غیرفعال هستند.
اعمال محدودیت های ویژه در بوستان ها در روز طبیعت
اعمال محدودیت های ویژه در بوستان ها در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط کشور و شیوع گسترده کروناویروس تدابیری در سازمان پارک‌ها در جهت جلوگیری از حضور مردم در بوستان‌ها اندیشیده شده است اظهار کرد: به همین خاطر بوستان‌های بزرگ شهری بسته شده و اطلاع‌رسانی در خصوص عدم استفاده شهروندان از بوستان‌های محله‌ای و داخل شهر نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بوستان‌ها و فضاهای شهری هر روز ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند خاطرنشان کرد: برای روز طبیعت نیز با توجه به احتمال حضور مردم محدودیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که این محدودیت‌ها در روزهای 12 تا 15 فروردین است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه در این روزها به‌هیچ‌عنوان اجازه ورود به بوستان‌ها داده نخواهد شد تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم در بوستان‌ها حضور پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به باغبانان فضای سبز شهر قم ارائه‌شده است گفت: معابر، المان‌ها، وسایل بازی کودکان، نیمکت‌های فضای سبز و  سایر تجهیزات به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwz97.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما