جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 87097
منبع : خبرگزاری تسنیم

درخواست نظام مهندسی قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: برای حفظ سلامتی مهندسان و کارگران شاغل در پروژه های ساختماعی اعم از خصوصی و دولتی و شهری موضوع تعطیلی کارگاه های ساختمانی تا اطلاع ثانوی در دستور کار ستاد پیشگیری قرار بگیرد.
درخواست نظام مهندسی قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی
درخواست نظام مهندسی قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پیش از شروع بارندگی و با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید درب سد 15 خرداد بسته شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: اگر این سد بسته نمی شد سیلاب و آب رودخانه از کانال بیرون می زد و خساراتی به زیر ساخت‌های شهرداری وارد می‌کرد.

وی تصریح کرد: دریچه سد 15 خرداد 7 روز است که بسته شده است، با توجه به تدبیر صورت گرفته آب به مقدار کانال از رودخانه عبور کرد و آبی که در رودخانه وجود دارد آب سیلاب های بالادست است که به تدریج کم می شود.

بهشتی عنوان کرد: مردم این موضوع را به ما منعکس کردند و نظام مهندسی در نامه ای رسما به ما اعلام کرد مبنی بر اینکه برای حفظ سلامتی مهندسان و کارگران شاغل در پروژه های ساختماعی اعم از خصوصی و دولتی و شهری موضوع تعطیلی کارگاه های ساختمانی تا اطلاع ثانوی در دستور کار ستاد پیشگیری قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: مردم بارها تماس گرفتند که اگر گفته می شود تعطیلی ولی ساختمانی در کوچه ها مشغول کار است و روزانه چند سری سیمان آورده می شود و کارگران مشغول کار هستند و در فضای کارگاهی مسائل بهداشتی رعایت نمی شود، باید تصمیم گیری شود که یا شرایط این گونه باقی بماند و یا تصمیم دیگری گرفته شود.

بیش از 26 هزار خودرو در 24 ساعت گذشته در اتوبان قم_ تهران  تردد داشتند

محمدحسن کلهرینیزدر این جلسه بیان کرد: بیش از 26 هزار خودرو در 24 ساعت گذشته در اتوبان قم _ تهران تردد داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم افزود: تفکیک این خودروها که آیا وارد شهر قم شده و یا استان عبور کردند کار مشکلی است.

وی بیان کرد: در زمینه آزادراه تهران_ قم فقط از باند تهران به قم در 24 ساعت گذشته 13 هزار و 300 خودرو وارد استان قم شد  و در باند برگشت نیز 13 هزار و 900 خودرو تردد داشته است.

کلهری خاطرنشان کرد: ابعاد فعالیت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم بسیار سنگین و زیاد است که باید انرژی خود را متناسب با ابعاد کار  استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0wna.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما